Amazon

B16/B18/B20 A/B/D. Moderatorer
Post Reply
helgete
Posts: 6
Joined: Mon Jul 10, 2017 7:15 pm

Amazon

Post by helgete »

Är det någon som vet vart man köper tätlister till dörr på Amazon 121?


Skickat från min iPhone med Tapatalk
amazon guy
Posts: 517
Joined: Thu Oct 25, 2012 8:30 pm
Location: Malmö

Re: Amazon

Post by amazon guy »

VP autoparts, CVI automotive osv....
Dennis
helgete
Posts: 6
Joined: Mon Jul 10, 2017 7:15 pm

Re: Amazon

Post by helgete »

amazon guy wrote:VP autoparts, CVI automotive osv....
Dennis
OkImage Tack!


Skickat från min iPhone med Tapatalk
A-masen
Posts: 1906
Joined: Thu Jan 12, 2006 4:55 pm
Location: Sverige

Re: Amazon

Post by A-masen »

Här på forumet finns en samling med länkar för den som söker delar och tillbehör. Längst ner finns en avdelning: Övrigt. Där går man in på den översta raden, Amazonrelaterade företag och länkar. Skrolla neråt på sidan där det står Reservdelar. Det är ett tiotal firmor som nämns där. Alla kanske inte har allt, men några har väldigt mycket om man säger så.
Och kolla gärna in dom andra länkarna och försök memorera det som får anses som viktigt. Det kan löna sig den dagen något väsentligt behövs. Då ploppar det upp ur minnet att "Det såg jag ju på Amazonforumets länksamling".
helgete
Posts: 6
Joined: Mon Jul 10, 2017 7:15 pm

Re: Amazon

Post by helgete »

A-masen wrote:Här på forumet finns en samling med länkar för den som söker delar och tillbehör. Längst ner finns en avdelning: Övrigt. Där går man in på den översta raden, Amazonrelaterade företag och länkar. Skrolla neråt på sidan där det står Reservdelar. Det är ett tiotal firmor som nämns där. Alla kanske inte har allt, men några har väldigt mycket om man säger så.
Och kolla gärna in dom andra länkarna och försök memorera det som får anses som viktigt. Det kan löna sig den dagen något väsentligt behövs. Då ploppar det upp ur minnet att "Det såg jag ju på Amazonforumets länksamling".
Ok, ska försöka memorera och se om det ploppar upp något vartefter. Tack för hjälpen Image


Skickat från min iPhone med Tapatalk
Post Reply