Nya användare

Regler samt övriga användarfrågor. Moderatorer
Forum rules
Här postas frågor om forumets funktioner och ickefunktioner även allmänna frågor/förslag om regler och dess tolkningar. Frågor om varför specifika trådar har blivit modererade/borttagna skall även fortsättningsvis ske via PM till berörd eller annan moderator och ej på forumet. Vid tveksamhet om det är en allmän fråga eller inte, kontakta en moderator först.
123GT
Posts: 815
Joined: Sat May 22, 2010 12:38 pm
Location: ...nära Göteborg.
Contact:

Re: Nya användare

Post by 123GT »

Tack Lars, tyvärr är jag också inställd på att forumet försvinner tills annat sägs....men vore ruskigt tråkigt om det blir verklighet!

Hur och var kan "man" driva frågan vidare och vad innebär ansvarig för forumet? Innebär det datakunskap.
/ sven
'67;a 123 GT objekt i djup dvala.

Länk : Svenska Volvo Amazonklubben
Länk : Mina blandade Amazonbilder
Youtubelänk : The one and only - Salt & Peppar Amazonen
User avatar
Hasse63
Posts: 6291
Joined: Wed Apr 21, 2004 11:44 am
Location: Åskilje Västerbotten ;)
Contact:

Re: Nya användare

Post by Hasse63 »

På facebook har man "diskuterat" forumet, tycker att det är här man bör göra det då alla inte har eller vill ha facebook.
En av de som skrev på facebook hade inte kvar sina inloggningsuppgifter hit och jag erbjöd denne om hjälp men denne har inte hört av sig :?: kanske därför :roll:
Klicka! :arrow: Forumsregler
Klicka! :arrow: Länksamlingen som har "allt"
Klicka! :arrow: Verkstadshandböcker, typbeteckningar, bilder mm till Amazon
__/ __/ __/ __/ __/ __/ __/ __/ __/ __/ __/ __/ __/ __/ __/ __/ __/
User avatar
granfot
Posts: 806
Joined: Sun May 23, 2010 4:50 pm
Location: Lagan
Contact:

Re: Nya användare

Post by granfot »

Det är väl kanske läge att skapa en ny tråd om forumets framtid och försöka sammanfatta lite vad som sagts på Facebook med.
Jag ska se om jag kan ta tag i det, har lite annat meck som måste göras här på jobbet först.
User avatar
Hasse63
Posts: 6291
Joined: Wed Apr 21, 2004 11:44 am
Location: Åskilje Västerbotten ;)
Contact:

Re: Nya användare

Post by Hasse63 »

Klicka! :arrow: Forumsregler
Klicka! :arrow: Länksamlingen som har "allt"
Klicka! :arrow: Verkstadshandböcker, typbeteckningar, bilder mm till Amazon
__/ __/ __/ __/ __/ __/ __/ __/ __/ __/ __/ __/ __/ __/ __/ __/ __/
Lars Bd
Posts: 4774
Joined: Sat Jan 31, 2004 2:18 pm
Contact:

Re: Nya användare

Post by Lars Bd »

Klubben äger frågan så vänd er dit med frågor, jag har gett er all information jag har d.v.s i princip ingenting.
Klubben på fäjsbok är den absolut sämsta informationsväg som klubben har då sidan inte är öppen för alla och som klubbmedlem anser jag att man ska kunna läsa alla klubbens avdelningar.
Detta inlägg får ej helt eller delvis med eller utan källhänvisning citeras på Facebook utan skriftligt tillstånd.
Läs allt om Amazon på http://www.volvoamazonpictures.se/
Går det inte som du har tänkt dig så har du tänkt fel.
Farfar sedan 080629.
123GT
Posts: 815
Joined: Sat May 22, 2010 12:38 pm
Location: ...nära Göteborg.
Contact:

Re: Nya användare

Post by 123GT »

Tack igen Lars! Du har allt gett oss en hel del info.

Vi alla (och speciellt Hasse63 och granfot) får väl fortsätta i tråden Hasse63 klippte in plus genom http://www.amazonklubben.se/
Taktiken kan vi ju lägga upp i tråden Hasse63 klippte in......tycker jag! :)

Granfot, har du annat på jobbet som är viktigare än det här..!?...nu förstår jag inte hur du tänker !? :lol:
/ sven
'67;a 123 GT objekt i djup dvala.

Länk : Svenska Volvo Amazonklubben
Länk : Mina blandade Amazonbilder
Youtubelänk : The one and only - Salt & Peppar Amazonen
Lars Bd
Posts: 4774
Joined: Sat Jan 31, 2004 2:18 pm
Contact:

Re: Nya användare

Post by Lars Bd »

Det har visat sig att några mail till admin går ej ut vid nyregistreringar vilket gör att vi måste komma ihåg att titta efter nya ej aktiverade medlemmar. Detta har blivit avglömt och därför har ett 10-tal blivit aktiverade idag, vissa registrerade sig för 10 dagar sedan och har fått vänta orimligt länge.
De som provat flera gånger och därför har flera användare kan höra av sig så tas överblivna konton bort.
Detta inlägg får ej helt eller delvis med eller utan källhänvisning citeras på Facebook utan skriftligt tillstånd.
Läs allt om Amazon på http://www.volvoamazonpictures.se/
Går det inte som du har tänkt dig så har du tänkt fel.
Farfar sedan 080629.
Lars Bd
Posts: 4774
Joined: Sat Jan 31, 2004 2:18 pm
Contact:

Re: Nya användare

Post by Lars Bd »

På grund av spam från vad det ser ut som ryska ip-adresser måste nya användare godkännas av admin tills vidare.
Detta inlägg får ej helt eller delvis med eller utan källhänvisning citeras på Facebook utan skriftligt tillstånd.
Läs allt om Amazon på http://www.volvoamazonpictures.se/
Går det inte som du har tänkt dig så har du tänkt fel.
Farfar sedan 080629.
Post Reply