Problem med att komma åt forumet.

Regler samt övriga användarfrågor. Moderatorer
Forum rules
Här postas frågor om forumets funktioner och ickefunktioner även allmänna frågor/förslag om regler och dess tolkningar. Frågor om varför specifika trådar har blivit modererade/borttagna skall även fortsättningsvis ske via PM till berörd eller annan moderator och ej på forumet. Vid tveksamhet om det är en allmän fråga eller inte, kontakta en moderator först.
Post Reply
Nordetun
Posts: 83
Joined: Thu Feb 23, 2006 7:48 pm
Location: Örebro

Problem med att komma åt forumet.

Post by Nordetun »

Hej alla glada!

Nu när det börjar dra ihop sig för att skaffa Amazon igen så vill man ju naturligtvis hänga här bland folk och filurer.
Men jag har haft stora problem med att kunna surfa in under i stort sett hela veckan. Det började med att det gick väldigt segt att ladda sidorna. Och igår och i förrgår gick det inte alls. Får general error från databasen. Då allt annat funkar att surfa på och felet i sig så misstänker jag att det är servern som inte riktigt vill att jag ska få vara med.

Är jag ensam om detta eller upplever andra detsamma och är det nån som sitter på information från adminstratörerna?

Hoppas det var nått temporärt för jag ser att det har hänt mycket sen 2006, många sköna trådar som ska läsas :)

Över och ut!
Amazon -65
User avatar
Hasse63
Posts: 6291
Joined: Wed Apr 21, 2004 11:44 am
Location: Åskilje Västerbotten ;)
Contact:

Re: Problem med att komma åt forumet.

Post by Hasse63 »

Som ni kanske vet så ligger servern hos Bilia och det är Per som så snällt ser till den, ibland händer det dock att denna server inte är igång och varför vet jag inte, kanske det görs en uppdatering eller så är det helt enkelt strömavbrott :roll: tycker dock att det går snabbt att få igång den igen. Har inte upplevt att det varit segt att ladda sidan på min egen dator.

Jag håller med dig Nordetun man vill att det ska funka :P för man får abstinens de få gången man inte kommer åt forumet, men den som väntar... :wink:
Klicka! :arrow: Forumsregler
Klicka! :arrow: Länksamlingen som har "allt"
Klicka! :arrow: Verkstadshandböcker, typbeteckningar, bilder mm till Amazon
__/ __/ __/ __/ __/ __/ __/ __/ __/ __/ __/ __/ __/ __/ __/ __/ __/
cruisingphill
Posts: 219
Joined: Sun Feb 03, 2008 2:29 pm
Location: Lund, Skåne / Kalmar, Småland

Re: Problem med att komma åt forumet.

Post by cruisingphill »

Jag har också upplevt samma problem som trådskaparen den senaste veckan, igår kom jag inte in alls på flera timmar, det ger rejäl abstinens:P
___________________________________________
Amazon 1968, Buick Riviera 1963, 740TIC 1988
Garageobjekt_______Glidarbil_________Bruksbil
Post Reply