hjälp !!!

Regler samt övriga användarfrågor. Moderatorer
Forum rules
Här postas frågor om forumets funktioner och ickefunktioner även allmänna frågor/förslag om regler och dess tolkningar. Frågor om varför specifika trådar har blivit modererade/borttagna skall även fortsättningsvis ske via PM till berörd eller annan moderator och ej på forumet. Vid tveksamhet om det är en allmän fråga eller inte, kontakta en moderator först.
Post Reply
mark roman
Posts: 1
Joined: Wed Aug 10, 2011 12:50 pm

hjälp !!!

Post by mark roman »

Tacksam om nån kan kontakta mig och introducera mig i hur forumet funkar etc.Har varit medlem i amazonkluben minst 10 år och nu renoverar jag en 64 AMJ 272 som jag vill ta reda på om det är sport el vanlig 2dörrars TYP 131 34VD och motor nr
49680 som är b18 standard men det sitter 2 weber förgasare på den.Ni får gärna ringa ochså 031 220226. tack mark.
User avatar
granfot
Posts: 806
Joined: Sun May 23, 2010 4:50 pm
Location: Lagan
Contact:

Re: hjälp !!!

Post by granfot »

Hej!

Vad är det du vill veta om forumet? Posta kan du ju tydligen. :) Lägga upp bilder och sånt kan vi nog hjälpa till med att förklara om det är problem, i övrigt så är det inte så mycket att veta.

Lite regler finns ju, men dom är lätta att följa om man bara tänker efter lite. Annonsera inget någonstans i dina poster (men att förfasa sig över att man råkar ha en container full med Weber45:or är ok. :P ). Dubbelposter är inte heller ok (har jag lärt mig på fel sätt), så att posta om specifika problem i en projekttråd för att sedan skriva samma inlägg i motordelen är inte ok osv.

Tala bara om vad du är osäker på så löser vi nog det. (För övrigt så är moderatorerna eller "redaktörerna" här på forumet jäkligt duktiga och hjälpsamma!)

Välkommen till forumet förresten!
Amazonsport
Posts: 933
Joined: Sat Jul 30, 2005 7:54 pm
Location: Näsum

Re: hjälp !!!

Post by Amazonsport »

http://www.volvoamazonpictures.se/typei ... ingar.html

Tittar du här kan du enkelt läsa ut vad du har för modell på din Amazon..
Amazon 121 -67 + Amazon 221 -66 + Amazon221-67 + Amazon 121-60
Post Reply