Tapatalk? (App till Android och iPhone för att läsa forum)

Regler samt övriga användarfrågor. Moderatorer
Forum rules
Här postas frågor om forumets funktioner och ickefunktioner även allmänna frågor/förslag om regler och dess tolkningar. Frågor om varför specifika trådar har blivit modererade/borttagna skall även fortsättningsvis ske via PM till berörd eller annan moderator och ej på forumet. Vid tveksamhet om det är en allmän fråga eller inte, kontakta en moderator först.
Post Reply
User avatar
granfot
Posts: 806
Joined: Sun May 23, 2010 4:50 pm
Location: Lagan
Contact:

Tapatalk? (App till Android och iPhone för att läsa forum)

Post by granfot »

Den här frågan riktar sig väl till administratören, men om andra har tankar om det så är det välkommet.

Jag använder en app på min mobiltelefon, Tapatalk, för att läsa diverse forum. Mycket smidigt då den låter mig se vad som hänt sen sist och sånt, och jag är ofta i bilen (som passagerare) och har tråkigt.
Några gånger har jag läst ikapp vårt forum med webläsaren i telefonen, men det är långt ifrån smidigt, så därför undrar jag om Admin kan tänka sig att lägga till den här funktionen på forumet?
Vad jag kan se så är det gratis, och några av de andra Volvoforumen använder det, plus en hel hög andra forum, så det är inget obeprövat eller "fake".
Jag kan om det behövs göra installationen (dock behöver jag access till systemet i så fall), men jag tror att med guiden så kan vem som helst lösa det.

Tacksam om du kan överväga förslaget åtminstone, och jag svarar gärna på de frågor jag kan.
www.tapatalk.com
Instruktioner för phpBB-forum.
LABBE
Posts: 627
Joined: Thu Jan 31, 2008 8:28 pm
Location: vallentuna

Re: Tapatalk? (App till Android och iPhone för att läsa foru

Post by LABBE »

Jag gör som man gör på nylleboken GILLAR!
Amazon 66 taksänkt hgv (den låge)
amazon limousine 60 (brick bay)
QV
Posts: 4979
Joined: Sun Jan 30, 2005 10:47 pm
Location: Mariefred

Re: Tapatalk? (App till Android och iPhone för att läsa foru

Post by QV »

Det har annonserats ut tidigare men jag vill gärna ge det en egen rubrik

Tapatalp2 är infört på forumet

/Jan
Se upp! Jag är farlig för detta forum. Jag vill nämligen kunna ändra i mina gamla inlägg.
User avatar
granfot
Posts: 806
Joined: Sun May 23, 2010 4:50 pm
Location: Lagan
Contact:

Re: Tapatalk? (App till Android och iPhone för att läsa foru

Post by granfot »

Haha, jag har visst missat att annonsera det, men jo, det finns numer på forumet. Jag la till det som första projekt när jag blev admin på det. :)
Post Reply