Publicera bilder på forumet

Regler samt övriga användarfrågor. Moderatorer
Forum rules
Här postas frågor om forumets funktioner och ickefunktioner även allmänna frågor/förslag om regler och dess tolkningar. Frågor om varför specifika trådar har blivit modererade/borttagna skall även fortsättningsvis ske via PM till berörd eller annan moderator och ej på forumet. Vid tveksamhet om det är en allmän fråga eller inte, kontakta en moderator först.
Post Reply
amazon guy
Posts: 517
Joined: Thu Oct 25, 2012 8:30 pm
Location: Malmö

Publicera bilder på forumet

Post by amazon guy »

Hej,

Jag gör så att istället för att välja en publik server att först föra bild/bilder till och som inte verkar funka så bra för många inkl. mig, så skickar jag dom till mig själv, går sen in på egenskaper, kopierar adressen där och klistrar in under antingen img eller url i min nya tråd på forumets sida, funkar alltid och ingen krångel.

Tänk dock på att förminska bilderna till en sensibel storlek innan publiceringen, för ibland kan dom vara jättestora (går också att kolla upp med förhandsgranskning).

Dennis
A-masen
Posts: 1906
Joined: Thu Jan 12, 2006 4:55 pm
Location: Sverige

Re: Publicera bilder på forumet

Post by A-masen »

Tyvärr måste jag säga att din metod fungerade inte när jag ville se på dina fälgar.
Jag brukar också använda högerklick och egenskaper när något inte vill visas, men inte ens det hjälpte här. Man hamnar i någon startsida för Google och deras tillbehör.
amazon guy
Posts: 517
Joined: Thu Oct 25, 2012 8:30 pm
Location: Malmö

Re: Publicera bilder på forumet

Post by amazon guy »

A-masen wrote:Tyvärr måste jag säga att din metod fungerade inte när jag ville se på dina fälgar.
Jag brukar också använda högerklick och egenskaper när något inte vill visas, men inte ens det hjälpte här. Man hamnar i någon startsida för Google och deras tillbehör.

Vaaaa? Jag kunde ju se dom i mitt inlägg......

Dennis
amazon guy
Posts: 517
Joined: Thu Oct 25, 2012 8:30 pm
Location: Malmö

Re: Publicera bilder på forumet

Post by amazon guy »

amazon guy wrote:
A-masen wrote:Tyvärr måste jag säga att din metod fungerade inte när jag ville se på dina fälgar.
Jag brukar också använda högerklick och egenskaper när något inte vill visas, men inte ens det hjälpte här. Man hamnar i någon startsida för Google och deras tillbehör.

Vaaaa? Jag kunde ju se dom i mitt inlägg......

Dennis

P.S.

Kan fortfarande se dom under kategorin "Framvagn & styrning" och Udda 5,5 tums fälgar.....

Dennis
A-masen
Posts: 1906
Joined: Thu Jan 12, 2006 4:55 pm
Location: Sverige

Re: Publicera bilder på forumet

Post by A-masen »

Så här ser det ut när jag tittar:
Image

Även om jag högerklickar på dom röda kryssen och försöker med Visa Bild, så händer inget mer.
User avatar
Hasse63
Posts: 6291
Joined: Wed Apr 21, 2004 11:44 am
Location: Åskilje Västerbotten ;)
Contact:

Re: Publicera bilder på forumet

Post by Hasse63 »

det är bara du som ser bilderna för att de finns på din dator.
Klicka! :arrow: Forumsregler
Klicka! :arrow: Länksamlingen som har "allt"
Klicka! :arrow: Verkstadshandböcker, typbeteckningar, bilder mm till Amazon
__/ __/ __/ __/ __/ __/ __/ __/ __/ __/ __/ __/ __/ __/ __/ __/ __/
Post Reply