Eventuella problem i poster.

Regler samt övriga användarfrågor. Moderatorer
Forum rules
Här postas frågor om forumets funktioner och ickefunktioner även allmänna frågor/förslag om regler och dess tolkningar. Frågor om varför specifika trådar har blivit modererade/borttagna skall även fortsättningsvis ske via PM till berörd eller annan moderator och ej på forumet. Vid tveksamhet om det är en allmän fråga eller inte, kontakta en moderator först.
Post Reply
User avatar
granfot
Posts: 806
Joined: Sun May 23, 2010 4:50 pm
Location: Lagan
Contact:

Eventuella problem i poster.

Post by granfot »

Hej,

jag har påbörjat arbete med att få sökindexeringen att fungera som den ska. Dessvärre betyder det att jag kommer byta teckenkodning för några av tabellerna här i forumet, och med maximal otur så innebär det att poster blir oläsliga.

Ser ni något av det här på forumet så hojta till här eller i pm så backar jag ändringarna och fortsätter klura.
Jag har gjort en fullständig backup för bara några minuter sen, så skulle det braka åt skogen så är vi tillbaka på samma punkt som vi var när det här inlägget skrevs, så ingen fara på taket. :)
User avatar
granfot
Posts: 806
Joined: Sun May 23, 2010 4:50 pm
Location: Lagan
Contact:

Re: Eventuella problem i poster.

Post by granfot »

Indexering av forumet pågår för fulla muggar, och det verkar som om att man kan söka ner till åtminstone Bromsar än så länge.

Ser ni något galet någonstans eller tycker att något beter sig konstigt (förutom att forumet är lite segare än vanligt) så hojta!

/Granfot.
Post Reply