Wiki?

Regler samt övriga användarfrågor. Moderatorer
Forum rules
Här postas frågor om forumets funktioner och ickefunktioner även allmänna frågor/förslag om regler och dess tolkningar. Frågor om varför specifika trådar har blivit modererade/borttagna skall även fortsättningsvis ske via PM till berörd eller annan moderator och ej på forumet. Vid tveksamhet om det är en allmän fråga eller inte, kontakta en moderator först.
Post Reply

Vill vi se en Wiki som handlar om Volvo Amazon?

Ja, det vore en bra källa för information där jag kan bidra lite med.
4
80%
Nej, jag tycker att forumet täcker den funktionen alldeles utmärkt.
1
20%
Meh...
0
No votes
 
Total votes: 5

User avatar
granfot
Posts: 806
Joined: Sun May 23, 2010 4:50 pm
Location: Lagan
Contact:

Wiki?

Post by granfot »

Finns det bland oss något intresse för att skriva lite i en Wiki om just Amazoner?
Att det finns intresse att läsa vet jag, annars hade ni inte suttit här. Men jag tänker främst på er som tidigare bidragit med HowTo's och tips med mera. Vore det inte rätt trevligt om vi kunde sammanfatta allt sånt och mer därtill på ett ställe som bara är till för det?

Och givetvis, oavsett om man tidigare bidragit eller inte så vill jag ha åsikter om det hela.
A-masen
Posts: 1906
Joined: Thu Jan 12, 2006 4:55 pm
Location: Sverige

Re: Wiki?

Post by A-masen »

All information är ju bra, men det finns ju redan en hel del under Övrigt med länksamlingar och instruktioner. Man kanske skulle "saluföra" den avdelningen lite mer och tydligare? T.ex Hasse63 har det som ett stående inlägg i sin signatur. Det kanske kunde finnas tydligare på en startsida?
Post Reply