Lite aktivitet på forumet?!

Regler samt övriga användarfrågor. Moderatorer
Forum rules
Här postas frågor om forumets funktioner och ickefunktioner även allmänna frågor/förslag om regler och dess tolkningar. Frågor om varför specifika trådar har blivit modererade/borttagna skall även fortsättningsvis ske via PM till berörd eller annan moderator och ej på forumet. Vid tveksamhet om det är en allmän fråga eller inte, kontakta en moderator först.
Antonvonlinner
Posts: 13
Joined: Fri Mar 27, 2015 5:18 pm
Location: Habo
Contact:

Re: Lite aktivitet på forumet?!

Post by Antonvonlinner »

Hej, som ganska ny medlem här på forat så ska ja ge mig in i debatten.

Forum är livet! Det är nästan så ja väljer bil efter va de finns för forum.

Jag fick ett erbjudande att köpa en jättefin Opel rekord 1900 L i veckan som gick och tankar om att byta ut Amazonen dök upp.
Efter lite snabb googlande insåg jag att det knappt fanns något matnyttigt alls i forumsväg, vilket var en stor orsak till att det inte blev nått köp. Sen fanns det ingen själ i en rekord heller..

Att få kontakt med likasinnade hjälpsamma människor samt glada tillrop när man bytt en blinkers, köpt ett takräcke eller svetsat lite är bland det roligaste med bilägandet. Att även vi som inte har bilar i mint condition får samma utrymme är kanon!

Länge leve forumet<3
QV
Posts: 4979
Joined: Sun Jan 30, 2005 10:47 pm
Location: Mariefred

Re: Lite aktivitet på forumet?!

Post by QV »

Enligt en undersökning som jag läste om i SvD så skall/vill/kommer att/eventuellt 25% av FB användarna att sluta med FB

Det skulle ju vara trevligt om det även gällde Amazonister så vi får tillbaka lite rörelse på forumet.
Så om vi håller ut ett tag till så kanske vi kan överleva FB :D

Lite känns det som det har vänt i alla fall...
Se upp! Jag är farlig för detta forum. Jag vill nämligen kunna ändra i mina gamla inlägg.
Jens Christian
Posts: 85
Joined: Thu Nov 23, 2017 8:58 pm

Re: Lite aktivitet på forumet?!

Post by Jens Christian »

Ja håller m ang fb - forum är myckett bettra for här forsvinner bilder/tekst mellan allt möjligt annat.
Post Reply