Ny kategori !!

Regler samt övriga användarfrågor. Moderatorer
Forum rules
Här postas frågor om forumets funktioner och ickefunktioner även allmänna frågor/förslag om regler och dess tolkningar. Frågor om varför specifika trådar har blivit modererade/borttagna skall även fortsättningsvis ske via PM till berörd eller annan moderator och ej på forumet. Vid tveksamhet om det är en allmän fråga eller inte, kontakta en moderator först.
Post Reply
poolio
Posts: 303
Joined: Sun Oct 08, 2006 12:47 am
Location: Jemtland - Schweden
Contact:

Ny kategori !!

Post by poolio »

Tjena !
Jag var iväg och letade reda på en gammal Amazon häromdan och tänkte lägga ut lite bilder på forumet men hittade inte nån passande kategori.
Jag tycker därför att det borde finnas en fast kategori där det går att lägga in bilder på diverse Amazoner i varierande skick, såsom skogsvrak du hittat, bilar du sett på stan, balla/fula Amazoner du sett på nätet, photoshopade bilder eller dylikt. Det kanske finns men i så fall har jag missat det....

Mvh P
Plymouth '38
Lincoln Capri '55 x 2
Buick LeSabre '62
Impala Wagon '67
Ranchero '65
...å lite till....
QV
Posts: 4979
Joined: Sun Jan 30, 2005 10:47 pm
Location: Mariefred

Re: Ny kategori !!

Post by QV »

övrigt borde passa, eller lägg dom under test så kommer de säkert flytta på sig utan orsak......

/Janne
Se upp! Jag är farlig för detta forum. Jag vill nämligen kunna ändra i mina gamla inlägg.
Lars Bd
Posts: 4774
Joined: Sat Jan 31, 2004 2:18 pm
Contact:

Re: Ny kategori !!

Post by Lars Bd »

Det kommer förmodligen inte att postas tillräckligt med bilder för att fylla en hel kategori (men visa gärna att jag har fel) så jag tror det blir bäst att posta i en befintlig avdelning tex övrigt.
Annars kan träffar göras om till att även omfatta bilder på ensamma bilar, kanske? Den kategorin är inte särskilt välanvänd.
Detta inlägg får ej helt eller delvis med eller utan källhänvisning citeras på Facebook utan skriftligt tillstånd.
Läs allt om Amazon på http://www.volvoamazonpictures.se/
Går det inte som du har tänkt dig så har du tänkt fel.
Farfar sedan 080629.
Post Reply