M@rQz- "el bondo"

Visa din modifierade Amazon. Moderatorer
Marqzter
Posts: 40
Joined: Mon Mar 11, 2013 1:45 pm

Re: M@rQz- "el bondo"

Post by Marqzter »

numera ser de ut såhär inne i bilen :)

Image

Image

Image

notera stereokablarna som hänger sådär härligt vackert ;)
Image


kolla sida 9 för föer bilder.
Marqzter
Posts: 40
Joined: Mon Mar 11, 2013 1:45 pm

Re: M@rQz- "el bondo"

Post by Marqzter »

uppdaterade fronten med en orginal kofångare ja haft liggandes ett tag.. blev sjukt mkt bättre än den smala, delade saken från peogeuåååuth!
nu ska ja bara få tag på en höger framskärm i plåt, sen kan ja börja bygga om på allvar! ;)

Image

Image


Image
Marqzter
Posts: 40
Joined: Mon Mar 11, 2013 1:45 pm

Re: M@rQz- "el bondo"

Post by Marqzter »

har två val av lyktsarger att välja mellan när ja bygger om fronten sen. antingen buick 54 (som ja är extremt sugen på) eller ford 55, för att hålla de lite likt ursprunget av ljungen. vet att de kommer se riktigt bra ut vilket ja än väljer.. frågan ä bara vilket de blir!?

de är upp till vintern att bestämma ;)

Image
Devil
Posts: 247
Joined: Fri Jun 12, 2009 7:17 pm
Location: Enköping

Re: M@rQz- "el bondo"

Post by Devil »

Jag vill ju inte vara negativ eller så! Det är ju trots allt din bil,men jag skulle spara den som den är! Bara laga rost där det behövs,ev fixa sidorutornas underkant lite,men annars ha den så som den är. Är ju faktiskt en kultbil! Inget mot om Ljungen,men denna är ju en av dom mer lyckade designer han fått till! Inte för att jag inte gillar hans andra byggen,men denna funkar bäst tycker jag! Mina åsikter bara,du gör som du vill! B-)
Tobbe
Tie him to the car and cremate him/Cremators
Marqzter
Posts: 40
Joined: Mon Mar 11, 2013 1:45 pm

Re: M@rQz- "el bondo"

Post by Marqzter »

röck dän fjädrarna igen.. kastade i bakluckan. med svartmålade fälgar och baby moon blev stuket lite bättre! ;)


Image
Marqzter
Posts: 40
Joined: Mon Mar 11, 2013 1:45 pm

Re: M@rQz- "el bondo"

Post by Marqzter »

Devil wrote:Jag vill ju inte vara negativ eller så! Det är ju trots allt din bil,men jag skulle spara den som den är! Bara laga rost där det behövs,ev fixa sidorutornas underkant lite,men annars ha den så som den är. Är ju faktiskt en kultbil! Inget mot om Ljungen,men denna är ju en av dom mer lyckade designer han fått till! Inte för att jag inte gillar hans andra byggen,men denna funkar bäst tycker jag! Mina åsikter bara,du gör som du vill! B-)

anledningen till att ja vill byta skärmar ä väl för att de nästan bara ä rost å spackel kvar av dom. vill ja någon gång få på en seriösare lackering på denna vill ja inte ha så mkt spackel som
spricker. ljugens design på framskärmarna har ja inget emot, gillar den.
finns en sak till ja stör mej på.. bilens sidoprofil. den går som en banan hela vägen från framskärmen till bakskärmen. med ett par nya skärmar skulle de bli väldigt mkt bättre sidoprofil på bilen.
ev att ja gör något liknande ljungens ursprung med mindre spackel, även om de ä väldigt lockande att bygga efter egna ideer! ;)
Gyllenberg

Re: M@rQz- "el bondo"

Post by Gyllenberg »

Buick -54 isåfall, skitsnygga!!
Marqzter
Posts: 40
Joined: Mon Mar 11, 2013 1:45 pm

Re: M@rQz- "el bondo"

Post by Marqzter »

SÅLD!
Post Reply