plastlock innertröskel

Plåt Glas krom och emblem. Moderatorer
Post Reply
Dave_norrkoping
Posts: 326
Joined: Mon Apr 04, 2011 8:25 pm
Location: Norrköping östergötland

plastlock innertröskel

Post by Dave_norrkoping »

är på jakt efter nya plastlock som sitter innfrån kupén på tröskeln någon som vet var man kan finna dessa ?
eller motsvarande karosseriplugg i gummi

mvh/David
Projekt volvo amazon -64 4dr automat
A-masen
Posts: 1906
Joined: Thu Jan 12, 2006 4:55 pm
Location: Sverige

Re: plastlock innertröskel

Post by A-masen »

Elinstallationsmateriel, om inte hålen är alldeles för stora. Omkring 50 mm i diameter vill jag minnas att jag har sett och det kanske finns ännu större?
Det svåra är bara att det kan vara knepigt för en privatperson att handla hos en elgrossist. Men tala väl med en installationsfirma. Dom kanske kan hjälpa dig?
Dave_norrkoping
Posts: 326
Joined: Mon Apr 04, 2011 8:25 pm
Location: Norrköping östergötland

Re: plastlock innertröskel

Post by Dave_norrkoping »

A-masen wrote:Elinstallationsmateriel, om inte hålen är alldeles för stora. Omkring 50 mm i diameter vill jag minnas att jag har sett och det kanske finns ännu större?
Det svåra är bara att det kan vara knepigt för en privatperson att handla hos en elgrossist. Men tala väl med en installationsfirma. Dom kanske kan hjälpa dig?
har redan kollat både hos selga och solar men ingen har i den storleken :/ ( hålen är 55 mm stora )

MVH/David
Projekt volvo amazon -64 4dr automat
Mackansglt
Posts: 100
Joined: Sat Jul 02, 2011 9:31 am

Re: plastlock innertröskel

Post by Mackansglt »

Är också intresserad av detta då jag råkade, hm elda upp den ena då jag svetsade.
Mackan

Amazonen såld
Som har blivit med en Camaro 74:a..
Camaron såld och åter blivit med Amazon en 70:a
Arne
Posts: 1917
Joined: Sat Feb 14, 2004 1:24 am
Location: Järvträsk/Tåme

Re: plastlock innertröskel

Post by Arne »

Har du kollat om plastllock från 140, 240 eller 740 serien passar. I så fall finns det fullt på skrotarna.
AVG
Dave_norrkoping
Posts: 326
Joined: Mon Apr 04, 2011 8:25 pm
Location: Norrköping östergötland

Re: plastlock innertröskel

Post by Dave_norrkoping »

Arne wrote:Har du kollat om plastllock från 140, 240 eller 740 serien passar. I så fall finns det fullt på skrotarna.
har varit på skroten och kollat men alla andra modeller har mindre 240 och 140 hade cirka 52 mm stora hål medans amazon har 55.

någon annan som har förslag på vart man kan finna dom ?
mvh/david
Projekt volvo amazon -64 4dr automat
Post Reply