Var tror ni dessa skall sitta?

Moderatorer
Post Reply
sotarn
Posts: 212
Joined: Wed Jan 07, 2009 6:00 pm

Var tror ni dessa skall sitta?

Post by sotarn »

Image

Hejsan på Er. Ja som rubriken löd va tror ni dessa skall sitta :roll: ? Tror att dom tre till vänster skall sitta vid torpeden någonstans o den svarta locket skall nog sitta vid hjulhuset :roll: . Tack på förhand :D .
QV
Posts: 4979
Joined: Sun Jan 30, 2005 10:47 pm
Location: Mariefred

Re: Var tror ni dessa skall sitta?

Post by QV »

Den svarta skall sitta i skuffen vid hjulhuset.

de två stora på var sin sida om baksätet innanför pappen (på en två dörrars) tror jag

/Janne
Se upp! Jag är farlig för detta forum. Jag vill nämligen kunna ändra i mina gamla inlägg.
sotarn
Posts: 212
Joined: Wed Jan 07, 2009 6:00 pm

Re: Var tror ni dessa skall sitta?

Post by sotarn »

Då vet jag att den svarta skall sitta :D ,tackar QV. Men jag fattar fortfarande inte riktigt hur du mena vad dom två större skall sitta. Skulle du kunna förklara mer ingående är du bussig :? . Mvh Sotarn Ps jajjamen det är en två dörrars jag har ds
QV
Posts: 4979
Joined: Sun Jan 30, 2005 10:47 pm
Location: Mariefred

Re: Var tror ni dessa skall sitta?

Post by QV »

De svarta ser ut som någon form av asfaltboard som man sätter som ljuddämpande material.

så bakom armstödet mot plåten (på insidan). Altså riv bort baksäte och armsöden bak på väster och höger sida så skall du se plåten där de skall sita (om min gissning är rätt)

/Janne
Se upp! Jag är farlig för detta forum. Jag vill nämligen kunna ändra i mina gamla inlägg.
sotarn
Posts: 212
Joined: Wed Jan 07, 2009 6:00 pm

Re: Var tror ni dessa skall sitta?

Post by sotarn »

Innanför armstödspanelen säger du,skall titta på detta i veckan. Jag hör av mig så snart som möjligt o berättar hur det gick :D .
Tackar så länge :D .
Post Reply