Nyköpings volvomarknad 2013

Stora och små, minst 2 personer. Samt andra samlingar av gamla volvobilar tex bilder från rallyn. Moderatorer
Post Reply
volvodidi
Posts: 79
Joined: Sun Nov 25, 2007 4:07 pm
Location: Bonn / Motala

Nyköpings volvomarknad 2013

Post by volvodidi »

hej,
finns det redan tiden för Nyköpings volvomarknad i höst?

Dieter
User avatar
Hasse63
Posts: 6291
Joined: Wed Apr 21, 2004 11:44 am
Location: Åskilje Västerbotten ;)
Contact:

Re: Nyköpings volvomarknad 2013

Post by Hasse63 »

Vad menar du Dieter?

:wink:
Klicka! :arrow: Forumsregler
Klicka! :arrow: Länksamlingen som har "allt"
Klicka! :arrow: Verkstadshandböcker, typbeteckningar, bilder mm till Amazon
__/ __/ __/ __/ __/ __/ __/ __/ __/ __/ __/ __/ __/ __/ __/ __/ __/
volvodidi
Posts: 79
Joined: Sun Nov 25, 2007 4:07 pm
Location: Bonn / Motala

Re: Nyköpings volvomarknad 2013

Post by volvodidi »

Datum för nyköpings volvomarknad i höst.
Dieter
A-masen
Posts: 1906
Joined: Thu Jan 12, 2006 4:55 pm
Location: Sverige

Re: Nyköpings volvomarknad 2013

Post by A-masen »

En snabb sökning på Google visar bara för 2012, men det har vi ju ingen glädje av. Möjligen kan man informera sig om hur det var förra året och hoppas på något liknande, eller ännu mer spännande, i år. :roll:
http://www.evenemangskalender.se/vetera ... o-marknad/

Ni vet väl att man numera kan prenummerera på Googlesökningar. Man skriver så preciserat man kan om ett ämne eller sökord och på något sätt markerar att man vill veta allt om detta nu och i framtiden. Jag antar att man får mail när det kommer något nytt? (Jag har aldrig prövat, men känner till andra som har gjort det)
Det finns ju många forum för allt möjligt och ibland finns det debattörer som tycks ha svar på allt och veta allt som den värsta uppslagsbok. Eller bara presenterar nyheter som berör det aktuella forumet. Jag tror att dom i många fall utnyttjar den här möjligheten och samlar på sig en stor mängd länkar om sitt specialintresse. Speciellt om det är sådana forum där det alltid tycks finnas minst två uppfattningar så att dom kan "slåss" med sina länkar och rapporter.

Tack och lov att Amazonforumet inte är sådant. Här är det mer handgripliga fakta som gäller. :)
Post Reply