Hjälp!LÅG AMAZON!

Modifierad fram och bakvagn samt icke original hjul. Moderatorer
JE Jr
Posts: 779
Joined: Sun Feb 01, 2004 4:54 pm
Location: Borlänge
Contact:

Post by JE Jr »

Ok, den här tråden har ju redan spårat ur så...

Ja jag håller med att moderering inte skall behövas på det ideala forumet, MEN det är så lätt hänt att något blir fel!

Har ni aldrig varit nya på någonting??

Jag fick vara \"grön\" senast imorse då jag skulle flyga från Kallax i Luleå, fasen vilket blodtryck jag hade innan jag fick min biljett, hade jag vetat hur allt gått till med att man måste ha kontanter trots att automaten hade kortslot.
Bara att ta ut pengar och ställa sig sist i kön igen, snäsig servicepersonal när automaten trots allt inte fungerade och man inte hann checka in bagaget fast man var ute på flygplatsen i god tid osv...

Ex:
Att följa simpel \"forum-netikett\" är enkelt, gör det i fortsättningen så får du mer positiva svar på dina frågor!
Det förutsätter att man känner till netiqetten, och det gör man antagligen inte när man är nybörjare, inte för att jag vet hur det ligger till i detta fall men \"Amazon_raggare\" har ej fler än 24 posts på detta forum.


Hade det funnits moderatorer på detta forum hade detta lösts mycket smidigare;
*Tagit bort tråden som legat på fel ställe.
*Skickat ett pm till trådskaparen om varför, och det hade inte behövt bli något hackande på trådskaparen.
//Johan Eriksson
Svart bil: 142DL '68
Gul bil:
142GL '72 (70-tals rally-wannabe)
D59471
Posts: 2398
Joined: Sat Jan 31, 2004 2:00 pm

Post by D59471 »

Jag håller med dig om att det behövs en eller flera moderatorer även på ett forum som detta, just pga. de orsaker jag skrev tidigare.

- porrinlägg
- företagsreklam
- eventuella lagbrott eller kränkande inlägg

Däremot vet jag inte om det hade varit smidigare att radera/flytta en tråd som denna pga. att den finns på två ställen. Bättre i så fall att spåra ur den, så som vi gjort. ;)
BikerWade
Posts: 105
Joined: Fri Mar 04, 2005 1:39 pm
Location: Östhammar - Uppsala län
Contact:

Post by BikerWade »

Lägg ner. återgå till ämnet. killen gjorde fel, men ert spämmande av gnäll är fan värre. det räcker. ni kan ta bort eratrådar som inte rör ämnet om ni nu har netiquett själva.


Nån som har bilder på korrekt utförd sänkning av bladfjädrarna ?

hur ser bilprovningen på saken ?
Amazon -62 rullande Kustomprojekt
Chrysler Windsor DeLuxe -54 Kustomobjekt
Harley Davidson WLA -47 BusBobber
Flipper 450 HT Övermotoriserad Pilsnerbåt renoveringsprojekt.
Amazon_V8
Posts: 1082
Joined: Fri Feb 13, 2004 12:31 pm

Re:

Post by Amazon_V8 »

BikerWade wrote:Lägg ner. återgå till ämnet. killen gjorde fel, men ert spämmande av gnäll är fan värre. det räcker. ni kan ta bort eratrådar som inte rör ämnet om ni nu har netiquett själva.


Nån som har bilder på korrekt utförd sänkning av bladfjädrarna ?

hur ser bilprovningen på saken ?
Bladfjädrar????

/Micke
ama tic
Posts: 155
Joined: Thu Oct 28, 2004 1:45 pm
Location: Småland
Contact:

Post by ama tic »

jaha intressant....
VOLVO 142-72 2.3L B20
BikerWade
Posts: 105
Joined: Fri Mar 04, 2005 1:39 pm
Location: Östhammar - Uppsala län
Contact:

Post by BikerWade »

trött var jag.. pratade sänkning av cheva -54 samtidigt... det var nog bakaxelupphägningen jag tänkte på... mest frustrerad över att det bara snackas gnäll när det är INFO man vill få i en specificerad tråd. *suckar*
Amazon -62 rullande Kustomprojekt
Chrysler Windsor DeLuxe -54 Kustomobjekt
Harley Davidson WLA -47 BusBobber
Flipper 450 HT Övermotoriserad Pilsnerbåt renoveringsprojekt.
User avatar
Hasse63
Posts: 6292
Joined: Wed Apr 21, 2004 11:44 am
Location: Åskilje Västerbotten ;)
Contact:

Post by Hasse63 »

BikerWade
Det finns några trådar som tar upp sänkning.

Håller delvis med dig om att det glälls, någonstans måste vi diskutera hur vi vill ha det här. Jag tycker vi kan sätta punkt här och gå vidare och byta erfarenheter i vårt gemensamt intresse.

Se solen skiner, våren är här och vi kan öppna våra garagedörrar och köra ut vår ögonsten. hm önskade jag hade några, min står ute. :wink: [/b]
Klicka! :arrow: Forumsregler
Klicka! :arrow: Länksamlingen som har "allt"
Klicka! :arrow: Verkstadshandböcker, typbeteckningar, bilder mm till Amazon
__/ __/ __/ __/ __/ __/ __/ __/ __/ __/ __/ __/ __/ __/ __/ __/ __/
Amazon_Raggare
Posts: 38
Joined: Sun Jan 30, 2005 12:52 am
Location: Alingsås

amazon

Post by Amazon_Raggare »

Hej igen....jag får ta och be om ursäkt och jag vet med mig att jag gjorde fel....detta kommer ej att hända igen...ska vi glömmadetta och lägga tid på att diskutera amazon iistället?det tycker jag... :wink:
Amazon-68 2d Bruksskick Amazon-64 Kombi under renovering
Post Reply