Projekt?

Regler samt övriga användarfrågor. Moderatorer
Forum rules
Här postas frågor om forumets funktioner och ickefunktioner även allmänna frågor/förslag om regler och dess tolkningar. Frågor om varför specifika trådar har blivit modererade/borttagna skall även fortsättningsvis ske via PM till berörd eller annan moderator och ej på forumet. Vid tveksamhet om det är en allmän fråga eller inte, kontakta en moderator först.
Post Reply

Projekt?

Post by »

varför inte göra en projekt kategori?

har sett att min tråd har flyttas, men showroom tycker jag inte heller den ska vara i.
den skriver jag i om jag vill visa upp något,tex en ny bil ect.
\"show\" betyder visa vilket jag tycker man ska göra,
det finns mycket folk som håller på med lång tids projekt som inte riktigt passar in i showroom.

/simon
MoNster
Posts: 312
Joined: Tue Jun 28, 2005 8:16 pm
Location: Luleå, Sundom

Post by MoNster »

oj var inte inloggad... :oops:
"Nothing bolt-on, everything custom"
D59471
Posts: 2398
Joined: Sat Jan 31, 2004 2:00 pm

Post by D59471 »

Vi kan väl se Showroom som den kategori (det rum) där man helt enkelt visar upp saker.

Om det sedan är en färdigrenoverad bil eller ett projekt man håller på med spelar ju inte så stor roll. Det går ju även bra om det är renovering av någon detalj man håller på med, tex. att renovera en tank, ett par stötfångare eller vad som helst.

Jag tycker personligen att alla trådar där man vill \"visa upp\" något man har hållit på med eller håller på med, hör hemma där.

Sorry att jag missade att skicka ett PM om att tråden flyttats, men den hörde inte hemma under avdelningen Kaross.
MoNster
Posts: 312
Joined: Tue Jun 28, 2005 8:16 pm
Location: Luleå, Sundom

Re:

Post by MoNster »

D59471 wrote:Vi kan väl se Showroom som den kategori (det rum) där man helt enkelt visar upp saker.

Om det sedan är en färdigrenoverad bil eller ett projekt man håller på med spelar ju inte så stor roll. Det går ju även bra om det är renovering av någon detalj man håller på med, tex. att renovera en tank, ett par stötfångare eller vad som helst.

Jag tycker personligen att alla trådar där man vill "visa upp" något man har hållit på med eller håller på med, hör hemma där.

Sorry att jag missade att skicka ett PM om att tråden flyttats, men den hörde inte hemma under avdelningen Kaross.
aja det var bara ett förslag..själv tycker jag showroom är mer tex köpta bilar eller sin bil eller nya grejer till bilen osv. men men

det gjorde inget att du missade att skicka pm, hittade den ganska snabbt ändå..
"Nothing bolt-on, everything custom"
Post Reply