Jag har ångrat mig om Skifferblå

Visa din original-amazon. Allt från objekt till pärla. Moderatorer
horgalaten
Posts: 503
Joined: Thu Mar 25, 2004 6:28 pm
Location: Hörby
Contact:

Re:

Post by horgalaten »

Dael60 wrote:hej
den här bilen är skifferblå...tycker personligen att de ä en skitsnygg färg och hoppas att du väljer den :P
Jo, det håller jag med om. OKEJ.....

Ni har övertalat mig. Renoveringen kommer att ta fart efter sommarens strapatser och jag räknar med Familj, nöja och sånt bör jag ha den färdig till sensommaren 2007

GLAD SOMMAR PÅ ALLA SOM HJÄLPT MIG MED DETTA BESLUT !!!

Mvh Jörgen
ÄNTLIGEN NY AMAZON !!!!
p12133vd
Posts: 70
Joined: Sun Feb 08, 2004 10:01 am
Contact:

Re:

Post by p12133vd »

Dael60 wrote:hej
den här bilen är skifferblå...tycker personligen att de ä en skitsnygg färg och hoppas att du väljer den :P

Image
Morr, gillar inte när folk stjäl bilder från min hemsida utan att fråga om lov :evil:
En förmildrande omständighet var ju att det gjordes för en god sak i detta fall. Jag är fotograf till bilden och äger bilen ifråga.

Mvh Bengan
D59471
Posts: 2398
Joined: Sat Jan 31, 2004 2:00 pm

Re:

Post by D59471 »

p12133vd wrote:Morr, gillar inte när folk stjäl bilder från min hemsida utan att fråga om lov :evil:
En förmildrande omständighet var ju att det gjordes för en god sak i detta fall. Jag är fotograf till bilden och äger bilen ifråga.
Nej, fyfan! Man får trösta sig med att så länge det inte tjänas några pengar på bilden och det görs för en god sak så är det lite lite bättre iaf.

Värre att hitta den i en tidning publicerad av någon som påstår sig ha rättigheterna till den. *HOST*
p12133vd
Posts: 70
Joined: Sun Feb 08, 2004 10:01 am
Contact:

Re:

Post by p12133vd »

D59471 wrote:
p12133vd wrote:Morr, gillar inte när folk stjäl bilder från min hemsida utan att fråga om lov :evil:
En förmildrande omständighet var ju att det gjordes för en god sak i detta fall. Jag är fotograf till bilden och äger bilen ifråga.
Nej, fyfan! Man får trösta sig med att så länge det inte tjänas några pengar på bilden och det görs för en god sak så är det lite lite bättre iaf.

Värre att hitta den i en tidning publicerad av någon som påstår sig ha rättigheterna till den. *HOST*
Nja det är nog ingen risk med bilder från min sida. De är i så låg upplösning på sidan att de inte går att trycka, kvaliteten blir undermålig.

Mvh Bengan
Dael60
Posts: 153
Joined: Wed Jun 22, 2005 11:26 pm
Location: Huskvarna

Post by Dael60 »

ja tänkte inte på det.....hoppas du godtar min ursäkt..kan ta bort bilden ifall du vill
Old volvos never die - they only go faster:D U15720
p12133vd
Posts: 70
Joined: Sun Feb 08, 2004 10:01 am
Contact:

Re:

Post by p12133vd »

Dael60 wrote:ja tänkte inte på det.....hoppas du godtar min ursäkt..kan ta bort bilden ifall du vill
Ingen fara, bilden kan vara kvar. Skicka ett mail bara om du vill låna något mer. Det är inga bilder som är mitt levebröd så vill någon låna så är det inget problem om jag vet om det.

Mvh Bengan
Post Reply