Chat

Regler samt övriga användarfrågor. Moderatorer
Forum rules
Här postas frågor om forumets funktioner och ickefunktioner även allmänna frågor/förslag om regler och dess tolkningar. Frågor om varför specifika trådar har blivit modererade/borttagna skall även fortsättningsvis ske via PM till berörd eller annan moderator och ej på forumet. Vid tveksamhet om det är en allmän fråga eller inte, kontakta en moderator först.
Post Reply
horgalaten
Posts: 503
Joined: Thu Mar 25, 2004 6:28 pm
Location: Hörby
Contact:

Chat

Post by horgalaten »

Jag önskar att vi här på forumet kunde ha en egen chat. Då kanske man hade fårtt fler och tidigare svar på sina frågor. Man hade ju även kunna tipsa varandra om träffar och så.

Om inget annat så hade det varit SKITKUL.

Glada sommarhälsningar. Jörgen 8)
ÄNTLIGEN NY AMAZON !!!!
Amazon_V8
Posts: 1082
Joined: Fri Feb 13, 2004 12:31 pm

Post by Amazon_V8 »

Njae,tveksam till att det skulle funka.Dels för att det aldrig är speciellt många användrae på detta forum samtidigt,dels för att du kan få svar lika fort i forumet.Om du undrar över nått och postar en tråd,och det sitter nån på forumet som vet svaret så skriver han ju förhoppningsvis det som svar.Samma princip.

Kanske en klistrad tråd som chat eller nått men jag har svårt att se några fördelar med hela idén.

MVH Micke

Håller med

Post by »

Jojo, det e klart.

Man kan ju annars hoppas på att det hade blivit så roligt att alla hade varit på Forumet oftare.

Jag menar, varför va ute i solen och stekas när man kan sitta inne och snacka Amazoner.... :D

Mvh Jörgen
horgalaten
Posts: 503
Joined: Thu Mar 25, 2004 6:28 pm
Location: Hörby
Contact:

Glömde logga in

Post by horgalaten »

Än en gång glömde jag att logga in

hehe.... :oops:
ÄNTLIGEN NY AMAZON !!!!
marcus85
Posts: 12
Joined: Sat Jan 15, 2005 7:11 pm
Location: Örebro

Post by marcus85 »

Jag tycker det skulle vara kul med en chatt, men det är ju klart är
det inte många ute så är det ganska onödigt. Inte speciellt roligt att chatta med sig själv :idea:
Volvo Amazon -66
Post Reply