Angående ShowRoom

Regler samt övriga användarfrågor. Moderatorer
Forum rules
Här postas frågor om forumets funktioner och ickefunktioner även allmänna frågor/förslag om regler och dess tolkningar. Frågor om varför specifika trådar har blivit modererade/borttagna skall även fortsättningsvis ske via PM till berörd eller annan moderator och ej på forumet. Vid tveksamhet om det är en allmän fråga eller inte, kontakta en moderator först.

Vill du ha ett separat showroom för custom/ombyggt?

Ja, ett för original och ett för custom
37
77%
Nej, som det är nu
11
23%
 
Total votes: 48

Henke 12136
Posts: 497
Joined: Tue Feb 03, 2004 5:40 pm

Re:

Post by Henke 12136 »

Nikelas wrote:Jag tycker det är helt sanslöst dåligt att man startar en custom showroom före en lack och bilvårdsdel. Behovet av en lack och bilvårdsdel är bra mycket större än en fjantig custom showroom.
Ville man se på pilsneramazonerna var det ju bara att gå in i showroom men är det någon som kan svara på var man ska gå in om man vill ha lack hjälp??
Jag utser mig själv till en av påtryckarna för delningen av Showroom och jag blir orolig över att du tror att vitsen var att få ett Custom showroom. I min lilla hjärna var förhoppningen att få ett Original showroom och slippa läsa 4356 inlägg som handlade om något annat. Samtidigt tycker jag att de som vill skriva om sånt ska få göra det.
-anglofil-
D59471
Posts: 2398
Joined: Sat Jan 31, 2004 2:00 pm

Post by D59471 »

Lars Bd wrote:
Nikelas wrote:var man ska gå in om man vill ha lack hjälp??
Kaross eller inredning kan vara lämpligt beroende på vilken typ av bilvård man vill diskutera.
Jag trodde det mesta på det här forumet handlade om bilvård i olika former. Det är väl det vi alla håller på med, eller? :)

Någon enstaka kanske ägnar sig åt vanvård men det skrivs det väldigt lite om i så fall. ;)
Post Reply