Förbättring av länksamlingen

Regler samt övriga användarfrågor. Moderatorer
Forum rules
Här postas frågor om forumets funktioner och ickefunktioner även allmänna frågor/förslag om regler och dess tolkningar. Frågor om varför specifika trådar har blivit modererade/borttagna skall även fortsättningsvis ske via PM till berörd eller annan moderator och ej på forumet. Vid tveksamhet om det är en allmän fråga eller inte, kontakta en moderator först.
Post Reply
D59471
Posts: 2398
Joined: Sat Jan 31, 2004 2:00 pm

Förbättring av länksamlingen

Post by D59471 »

Jag föreslår att en förbättring av hemsidans länksamling sker.

Vi skulle kunna ha en kategoriserad förteckning över olika länkar. Däribland skulle exempelvis reservdelsfirmor kunna finnas med, gärna av alla möjliga slag som kan vara av användning vid en amazonrenovering. Allra bäst vore om man kunde sätta betyg eller kommentera de olika firmorna också.

Däcksfirmor, reservdelsfirmor, billackeringar, ytbehandlingsfirmor, sadelmakare, verkstäder, framvagnsinställning ja det mesta vore bra att lista på länksidan.

Utöver detta kan ju även privata hemsidor med intressant information om Volvo Amazon vara av intresse.
rocknroll
Posts: 11
Joined: Fri Mar 05, 2004 12:40 am

Post by rocknroll »

håller med... har fått många bra sidor här i forumet som skulle va utmärkta att sätta ut som en länksamling
D59471
Posts: 2398
Joined: Sat Jan 31, 2004 2:00 pm

Post by D59471 »

Vi får nog dålig respons i det här ämnet här på forumet, då forumet ej drivs av samma person som utvecklar den övriga hemsidan.

Jag gör därför en länksamling själv och visar den för webmaster så kan han ju få inspireras av den eller sno den rakt av om han vill.

Ni som har vettiga länkar att dela med er av, posta dem gärna i den här tråden. Helst med lite info om vad länken innehåller, om det är ett företag eller ej osv.
Rogge
Posts: 2120
Joined: Sun Mar 21, 2004 5:50 pm
Location: Ängelholm

Post by Rogge »

tänker faktiskt lägga till en sida=)
http://www.hocky.se
en privat hemsida med bla en ombyggnad av en amazon.. mest om byte av bakaxel till crysler 9½\" tror jag.. dock ingen text..bara bilder
Kvalitet är att kunna fixa allt själv!

Volvo OneFourtyFive NineteenSixtyNine

Mitt 145 projekt
Post Reply