1970 Amazon prosjekt
Re:
Ja potta er grom ja... NOT Legg merke til "fin-stussen" som i all hovedsak er et bøyd, flisete 2,5"rør festet med en eksosklemme! Diskret og stilrent jaAggro wrote:stå på robban =)
fet potte haha
hvorfor fikk du mangel på feil antall speil? trodde det var lov med kun 1 speil....?
Fikk mangel på det med speilet, men det var kun 1.er feil så den blir nok godkjent likevel. Fikk godkjent en VW1200 med ett speil før jeg begynte med amazonen også så!
Takk for tipsetReglagearmen kanske du kan få köpa av:
http://www.forgasarteknik.se/
Re:
Jo...Aggro wrote:hadde ikke du simons anlegg?
er ikke dette heller godkjent i Norge? i dont get it.. dette med støy.
2,5"rør hele veien med 1 simons lyddemper under bilen, rett før aksingen + 1 rustfri simons endepotte (Skikkelig Torpedorør hehe!)
Men nå ble jo rustfri-potta bytta ut pga "Unormal støyutvikling"
Fikk meg time hos biltilsynet angående visning av senkesettet nå!! Neste torsdag! Jeg får sette farsans PV på bukker å knabbe felgene hans igjen da!
Re:
heheheRobban wrote:Jeg får sette farsans PV på bukker å knabbe felgene hans igjen da!
Ja idag gjikk alt lukt til Helv***e!
*Har bestilt EU-time nr 2! Fikset alle feil siden 1.kontroll
*Har bestilt time til Biltilsynet angående senkefjerene
*Har bestilt prøveskilt til de aktuelle datoer
MEN!!!!
Så snakker jeg tilfeldigvis med en kompis om saken, som sier at jeg må ha papirer på godkjent 4 hjulskontroll før biltilsynet engang gidder å se på saken!
De jeg snakket med på biltilsynet nevnte ikke det med 4 hjulskontroll engang da jeg bestilte time!
Ialfall: Det ble en ringerunde til samtlige bilverksted i området for å bestille 4 hjulskontroll i siste liten! Ingen hadde tid før om 2 uker
Faan...
Takk for i dag...
*Har bestilt EU-time nr 2! Fikset alle feil siden 1.kontroll
*Har bestilt time til Biltilsynet angående senkefjerene
*Har bestilt prøveskilt til de aktuelle datoer
MEN!!!!
Så snakker jeg tilfeldigvis med en kompis om saken, som sier at jeg må ha papirer på godkjent 4 hjulskontroll før biltilsynet engang gidder å se på saken!
De jeg snakket med på biltilsynet nevnte ikke det med 4 hjulskontroll engang da jeg bestilte time!
Ialfall: Det ble en ringerunde til samtlige bilverksted i området for å bestille 4 hjulskontroll i siste liten! Ingen hadde tid før om 2 uker
Faan...
Takk for i dag...
Nå er Turbo-B20`n på plass nede i motorrommet! Motoren kommer fra en 145 Grand lux med innsprøytning! motoren skal visstnok blitt preparert for turbo av en gammel \"volvomann\"
*Turboen er en Garret T03 som sitter på et hjemmesveiset rør som igjen sitter på orginalgrenrøret!
*Intercooler fra en Audi.
Har igjen no småtteri som å koble på downpipen på resten av eksosanlegget + småelektriske greier! Sveising av trykkrør fra turbo til IC (tenker på trykkrør direkte fra turbo til innsug i første omgang) +++småtterier!
Bilder kommer!
*Turboen er en Garret T03 som sitter på et hjemmesveiset rør som igjen sitter på orginalgrenrøret!
*Intercooler fra en Audi.
Har igjen no småtteri som å koble på downpipen på resten av eksosanlegget + småelektriske greier! Sveising av trykkrør fra turbo til IC (tenker på trykkrør direkte fra turbo til innsug i første omgang) +++småtterier!
Bilder kommer!
Tjena
Tok av innsuget for å komme bedre til da jeg sveiset om downpipen! (Feil vinkel ut av turbon)
Fikk samtidlig renset innsuget for rusk og rask.
Grenrør og downpipe:
Ting begynner å falle på plass Turbo og alt rundt den +innsug er montert! Begynte så smått på trykkrør, som tildligere nevnt, skal gå direkte fra utblåset på turbon og rett inn på innsuget! Intercoolern kommer senere!
Annen vinkel:
Mellom blokka og oljefiltret satt denne snedige innretningen! Skal koble meg på en oljekjøler var planen! Fikk ordnet med noen nye koblinger via en kompis
Forresten noen som vet hvor den kan komme ifra?
Orginalt på B20E?
Det var alt for denne gang! Go natt
Tok av innsuget for å komme bedre til da jeg sveiset om downpipen! (Feil vinkel ut av turbon)
Fikk samtidlig renset innsuget for rusk og rask.
Grenrør og downpipe:
Ting begynner å falle på plass Turbo og alt rundt den +innsug er montert! Begynte så smått på trykkrør, som tildligere nevnt, skal gå direkte fra utblåset på turbon og rett inn på innsuget! Intercoolern kommer senere!
Annen vinkel:
Mellom blokka og oljefiltret satt denne snedige innretningen! Skal koble meg på en oljekjøler var planen! Fikk ordnet med noen nye koblinger via en kompis
Forresten noen som vet hvor den kan komme ifra?
Orginalt på B20E?
Det var alt for denne gang! Go natt
Re:
Håper at de skal være klart i slutten av denne uka Skal begynne på skole igjen til den 20. og da hadde det vært kult å kjøre turboamazonAggro wrote:når regner du med og være ferdig?
blir fett dette robban.
ca HK her ?
orginalt er det 130hk på innsprut b20`n! Ladder ca 0,5bar så 130hk*1,5=195hk... i TEORIEN vel å merke
Regner med rundt ca 160
For livets glade gutter går solen aldri ned;)