Gummi matta

Moderatorer
Post Reply
uffe_22
Posts: 9
Joined: Sat Jul 21, 2007 9:31 pm
Location: Vaggeryd

Gummi matta

Post by uffe_22 »

Hej igen.

Är det någon här som vet var man kan få tag på en ny gummi matta till golvet. Även andra inredningsdetaljer vore bra om det är nån som vet om någon eller någon hemsida som har detta.

Mvh Uffe
Aggro
Posts: 475
Joined: Mon Nov 13, 2006 4:59 pm
Location: Norge
Contact:

Post by Aggro »

121
Posts: 157
Joined: Sun Feb 29, 2004 7:25 pm

Re: Gummi matta

Post by 121 »

uffe_22 wrote:Hej igen.

Är det någon här som vet var man kan få tag på en ny gummi matta till golvet. Även andra inredningsdetaljer vore bra om det är nån som vet om någon eller någon hemsida som har detta.

Mvh Uffe
GCP, CVI och Veteranprodukter har reproducerade gummimattor. Förmodligen från samma tillverkare. Jag tittade lite på gummimattan som Veteranprodukter hade med sig till SVIS-marknaden i Köping i maj i år och jag blev nog lite besviken på finishen. Har nån annan nån annan åsikt?
Telis
Posts: 635
Joined: Thu May 12, 2005 7:28 pm
Location: Göteborg

Post by Telis »

har du en sliten och dålig kan det vara värt att renovera mattan så långt det bara går .. det är både roligare och finare med en originalmatta - fast är det hål i den eller om den saknas går det förståss inte =)
Det finns några mattbilder i min tråd.
http://amazon.forum.bilia.se/phpbb2/vie ... light=1960

Mvh
/Henrik
uffe_22
Posts: 9
Joined: Sat Jul 21, 2007 9:31 pm
Location: Vaggeryd

Renovera mattan?

Post by uffe_22 »

Hur renoverar man mattan på bästa sett igentligen? Nån särskild färg man måste använda på antar jag och isåfall vad. Sedan tänkte jag vad man fäster mattan med utmed sidorna i bilen?

Mvh Uffe
Telis
Posts: 635
Joined: Thu May 12, 2005 7:28 pm
Location: Göteborg

Post by Telis »

Hur jag gjorde står i länken ovan.
Mvh
Post Reply