fel medd.

Regler samt övriga användarfrågor. Moderatorer
Forum rules
Här postas frågor om forumets funktioner och ickefunktioner även allmänna frågor/förslag om regler och dess tolkningar. Frågor om varför specifika trådar har blivit modererade/borttagna skall även fortsättningsvis ske via PM till berörd eller annan moderator och ej på forumet. Vid tveksamhet om det är en allmän fråga eller inte, kontakta en moderator först.
Post Reply
Rogge
Posts: 2120
Joined: Sun Mar 21, 2004 5:50 pm
Location: Ängelholm

fel medd.

Post by Rogge »

är det nån annan än mej som får upp detta fel meddelande när ni postat svar?
Fel

Could not connect to smtp host : 10060 : A connection attempt failed because the connected party did not properly respond after a period of time, or established connection failed because connected host has failed to respond.

DEBUG MODE

Line : 112
File : smtp.php
eller är det bara jag??
Kvalitet är att kunna fixa allt själv!

Volvo OneFourtyFive NineteenSixtyNine

Mitt 145 projekt
QV
Posts: 4980
Joined: Sun Jan 30, 2005 10:47 pm
Location: Mariefred

Post by QV »

nej jag har fått de också. Men meddelandet blir sparat iallafall. Fick radera lite dubletter.

/Janne
Se upp! Jag är farlig för detta forum. Jag vill nämligen kunna ändra i mina gamla inlägg.
Rogge
Posts: 2120
Joined: Sun Mar 21, 2004 5:50 pm
Location: Ängelholm

Post by Rogge »

ja jag har oxå märkt att de sparas.. vilket är tur!
Kvalitet är att kunna fixa allt själv!

Volvo OneFourtyFive NineteenSixtyNine

Mitt 145 projekt
Lars Bd
Posts: 4775
Joined: Sat Jan 31, 2004 2:18 pm
Contact:

Post by Lars Bd »

Det beror nog på den tidigare påtalade segheten hos forumet.
Jag har försökt kontakta parerl en längre tid men han har nog långsemester tror jag.
Detta inlägg får ej helt eller delvis med eller utan källhänvisning citeras på Facebook utan skriftligt tillstånd.
Läs allt om Amazon på http://www.volvoamazonpictures.se/
Går det inte som du har tänkt dig så har du tänkt fel.
Farfar sedan 080629.
Rogge
Posts: 2120
Joined: Sun Mar 21, 2004 5:50 pm
Location: Ängelholm

Post by Rogge »

okej, ja det är nog inte helt omöjligt. jag fick precis upp samma meddelande på 140 klubbens forum oxå, som även det har upplevts trögt
Kvalitet är att kunna fixa allt själv!

Volvo OneFourtyFive NineteenSixtyNine

Mitt 145 projekt
K_arlstrom
Posts: 283
Joined: Tue Jun 20, 2006 7:38 am
Location: Piteå

Post by K_arlstrom »

amazonforumet blir segare och segare, det känns inte så kul :( fick ett fint meddelande nyss!



Fel

Could not connect to smtp host : 10060 : A connection attempt failed because the connected party did not properly respond after a period of time, or established connection failed because connected host has failed to respond.

DEBUG MODE

SQL Error : $this- >num_queries++; if( $transaction == BEGIN_TRANSACTION && !$this->in_transaction ) { if( !odbc_autocommit($this->db_connect_id, false) ) { return false; } $this->in_transaction = TRUE; } if( preg_match(\"/^SELECT(.*?)(LIMIT ([0-9]+)[, ]*([0-9]+)*)?$/s\", $query, $limits) ) { $query = $limits[1]; if( !empty($limits[2]) ) { $row_offset = ( $limits[4] ) ? $limits[3] : \"\"; $num_rows = ( $limits[4] ) ? $limits[4] : $limits[3]; $q

Line : 112
File : smtp.php
Vilja, våld och vasselin
Post Reply