navkapslar

Modifierad fram och bakvagn samt icke original hjul. Moderatorer
NicklasO
Posts: 234
Joined: Mon Nov 28, 2005 9:28 pm
Location: Frösön

Post by NicklasO »

Grymt som fan.
Ge oss en how to guide sen, använde du merca fälg eller?

mvh/
2 x Amazon-66
Adrenaline
Posts: 206
Joined: Sun Nov 12, 2006 10:41 am
Location: Luleå

Post by Adrenaline »

Nej det var en chrysler pt cruiser fälg som blev donator.
Det viktigaste är att inne måttet stämmer överens.
Såg att saab 9-5s plåt fälg skulle nog troligen också passa bra.
Kommer att börja med fälg #2 imorgon och kan ta lite mer bilder då.
Amaroyce -64
roy_021
Posts: 3
Joined: Tue Sep 25, 2007 4:42 pm
Location: västmanland , västerås
Contact:

Post by roy_021 »

får jag fråga e jäkligt sugen själv på baby moon kapslar vart köper man sådana? .classicbildelar vet jag har men mejlade dom och frågade och dom sa att dom ej passade på volvo fälgarna.. skicka gärna ett mejl som svar roypan3@hotmail.com mycket tacksam för svar.
Hugger69
Posts: 332
Joined: Mon Feb 27, 2006 11:09 am
Location: Umeå/Teg
Contact:

Re:

Post by Hugger69 »

roy_021 wrote:får jag fråga e jäkligt sugen själv på baby moon kapslar vart köper man sådana? .classicbildelar vet jag har men mejlade dom och frågade och dom sa att dom ej passade på volvo fälgarna.. skicka gärna ett mejl som svar roypan3@hotmail.com mycket tacksam för svar.
Skumt!! :shock: De har ju skrivit i annonserna förut att de speciellt passar Amazon/PV-fälgar!?
Håkan i Umeå
- Amazon 1965 *Såld till Tyskland 2007*
- Chevrolet Camaro 1969
- Essbåten Kurre, en mahognyracer från 1937
- Rexoped Fleetline, moped från 1956
Håkans Motorsida
Min sida på Garaget.org
roy_021
Posts: 3
Joined: Tue Sep 25, 2007 4:42 pm
Location: västmanland , västerås
Contact:

Re:

Post by roy_021 »

Hugger69 wrote:
roy_021 wrote:får jag fråga e jäkligt sugen själv på baby moon kapslar vart köper man sådana? .classicbildelar vet jag har men mejlade dom och frågade och dom sa att dom ej passade på volvo fälgarna.. skicka gärna ett mejl som svar roypan3@hotmail.com mycket tacksam för svar.
Skumt!! :shock: De har ju skrivit i annonserna förut att de speciellt passar Amazon/PV-fälgar!?
joo jag vet men vene vad som flyggit i dom nu är lite sugen på att köpa ändo å testa bara för att och sen modda det som behövs. känns lite dumt fall dom inte skulle passa alls :/
Post Reply