Ta bort tråd!?

Regler samt övriga användarfrågor. Moderatorer
Forum rules
Här postas frågor om forumets funktioner och ickefunktioner även allmänna frågor/förslag om regler och dess tolkningar. Frågor om varför specifika trådar har blivit modererade/borttagna skall även fortsättningsvis ske via PM till berörd eller annan moderator och ej på forumet. Vid tveksamhet om det är en allmän fråga eller inte, kontakta en moderator först.
Post Reply
Murre
Posts: 157
Joined: Sat Jun 23, 2007 6:51 pm
Location: Haninge
Contact:

Ta bort tråd!?

Post by Murre »

Hur tar jag bort en tråd jag skapat?
Lars Bd
Posts: 4775
Joined: Sat Jan 31, 2004 2:18 pm
Contact:

Re: Ta bort tråd!?

Post by Lars Bd »

Det ska finnas en "Ändra" (som sitter bredvid "citera") klicka där och markera sedan rutan "Ta bort inlägg:" , skicka.
Jag har provat dina rättigheter och då fanns ingen "ändra", kolla om du hittar den annars är det något fel.
Ett PM till någon moderator fungerar om knappen saknas.
Detta inlägg får ej helt eller delvis med eller utan källhänvisning citeras på Facebook utan skriftligt tillstånd.
Läs allt om Amazon på http://www.volvoamazonpictures.se/
Går det inte som du har tänkt dig så har du tänkt fel.
Farfar sedan 080629.
Murre
Posts: 157
Joined: Sat Jun 23, 2007 6:51 pm
Location: Haninge
Contact:

Re: Ta bort tråd!?

Post by Murre »

Lars Bd wrote:Det ska finnas en "Ändra" (som sitter bredvid "citera") klicka där och markera sedan rutan "Ta bort inlägg:" , skicka.
Jag har provat dina rättigheter och då fanns ingen "ändra", kolla om du hittar den annars är det något fel.
Ett PM till någon moderator fungerar om knappen saknas.

Ändra hittar ja men sen hittar jag ingen "Ta bort inlägg" !? :(
QV
Posts: 4980
Joined: Sun Jan 30, 2005 10:47 pm
Location: Mariefred

Re: Ta bort tråd!?

Post by QV »

På mina rättigheter (som borde vara som de flestas andra eftersom jag är vanlig användare) finns det ett "x" ruta till höger om "ändra" som betyder ta bort.

Denna finns bara på dit sista inlägg så man måste radera flera gånger om man har skrivit flera inlägg. Funktionen är förövrigt lika som i gamla forumet. Jag har aldrig försökt ta bort en hel tråd utan bara inlägg i tråden. I mitt fall har jag bara använt den i tråden "Amazonrelaterade företag & länkar " när föreslagna ändringar har blit införda.

/Janne
Se upp! Jag är farlig för detta forum. Jag vill nämligen kunna ändra i mina gamla inlägg.
Lars Bd
Posts: 4775
Joined: Sat Jan 31, 2004 2:18 pm
Contact:

Re: Ta bort tråd!?

Post by Lars Bd »

Så är det också ja, endast sista inlägget går att ta bort.
Nu först begrep jag hur man testade rättigheterna och då såg jag X:et som betyder ta bort men det sitter ovanför "citera" inne i inlägget.
Kryssrutan för "ta bort" i "ändra" finns högst upp ovanför rubriken och url taggarna,
Detta inlägg får ej helt eller delvis med eller utan källhänvisning citeras på Facebook utan skriftligt tillstånd.
Läs allt om Amazon på http://www.volvoamazonpictures.se/
Går det inte som du har tänkt dig så har du tänkt fel.
Farfar sedan 080629.
QV
Posts: 4980
Joined: Sun Jan 30, 2005 10:47 pm
Location: Mariefred

Re: Ta bort tråd!?

Post by QV »

Nu förstår jag problemet! :oops:

Det är bara sista inlägget i tråden som går att radera...... Inte mitt sista som det var på forum ver 2
Nu när jag har skrivit och sparat så kan inte lars radera sitt inlägg längre :twisted:

/Janne
Se upp! Jag är farlig för detta forum. Jag vill nämligen kunna ändra i mina gamla inlägg.
Murre
Posts: 157
Joined: Sat Jun 23, 2007 6:51 pm
Location: Haninge
Contact:

Re: Ta bort tråd!?

Post by Murre »

Ofan... Ja då vet jag, löste det på annat sätt.. var ju bara bilderna jag ville ha bort och det gick ju att lösa :)
Post Reply