takker for trivelige tilbake meldinger ,
å håper det ikke blir for store språk problemer.
planer ja, først motor, har planer om ny kam, bare kom med inspill, hva er best til min motor orginal 76 topp med org grenrør 2" simons anlegg dobbel su med zh nåler å polert insug,funderer litt på kg17 toppen men er usikker om den blir litt for stor for en så orginal motor? tips om andre enkle ting som hjelper til mere hk er å ønskelig.
litt om understellet. jeg har lesjøfors senke fjærer, felger har jeg bestilt american racing 7x17 med 205 45 17 dekk, har å planer om super flex foringer å sports dempere, har momo ratt som jeg har lyst til å bytte ut med ett mere classisk ratt foreksempel grant.
drivlinjen,,,
kjøpte en motor fra en 242l 76 mod å det jeg var fortalt var att det var m45 gir på alle biler på den modellen, å jeg har en bra m47 kasse fra 85 meg speedometer utak liggende var planen å sette den i amazonen men skuffelsen var sto når jeg hentet motoren å fant ut det var en m40 girkasse,så er litt usikker nå hva jeg skall gjøre, rettstilt cluth hus er vanskelig å finne, å pris er fra 2000 til 2500kr her i norge,
men har en m40 kasse med kort girstang mulig jeg bruker den da,
karoseriet er rimelig rust fritt noen bulker er det, planen er å få karoseriet helt strøkent å hel lakkering