Moderator

Regler samt övriga användarfrågor. Moderatorer
Forum rules
Här postas frågor om forumets funktioner och ickefunktioner även allmänna frågor/förslag om regler och dess tolkningar. Frågor om varför specifika trådar har blivit modererade/borttagna skall även fortsättningsvis ske via PM till berörd eller annan moderator och ej på forumet. Vid tveksamhet om det är en allmän fråga eller inte, kontakta en moderator först.
Spilloljan
Posts: 446
Joined: Tue Mar 16, 2004 10:57 pm
Location: Umeå
Contact:

Post by Spilloljan »

Det blir säkert bra det där! Jag tror inte alls det år dumt med några fler moderatorer för ordningensskull. Inte för att vi har på detta forum haft så mycket konstigheter men i alla fall. Kanske är det för att vi har haft så bra moderatorer att jag inte har märkt dubbelposter osv. :)
Viktigt tycker jag det som Lars säger är att man måste sära på att vara moderator och vanlig forumpostare med egna åsikter. Den som är moderator ska inte ha någon mer makt här på forumen än någon annan, utan bara en möjlighet att förbättra för oss andra på forumet.

Nu skulle vi väl bara ha kommit på en bra ide att liva upp detta forum lite grann ibland händer det inte allt för mycket här och det är synd. Det är ju så spännande att läsa vad andra har gjort eller tänker göra!
Volvo Amazon 1970 Mellanblå 99
För att bli gammal och erfaren måste man först vara ung och galen
User avatar
Hasse63
Posts: 6292
Joined: Wed Apr 21, 2004 11:44 am
Location: Åskilje Västerbotten ;)
Contact:

Post by Hasse63 »

Jag har blivit tillfrågad och tackat ja till att hålla koll på amazonforumet och se till så att Forumsreglerna följs. Jag kommer att avlasta Lars Bd som gör ett stort jobb här på sin fritid, och jag kommer göra det på bästa sätt

Som det är nu så är det ett mycket trevligt forum där det diskuteras amazoner i alla former, låt oss fortsätta med det.

Vem är nu då jag. :roll: jag heter Hans Högström och bor i Kramfors, jag skruvar i tantens 69 amazon, vill ni veta mer så fråga :wink:

MVH Hasse63
Klicka! :arrow: Forumsregler
Klicka! :arrow: Länksamlingen som har "allt"
Klicka! :arrow: Verkstadshandböcker, typbeteckningar, bilder mm till Amazon
__/ __/ __/ __/ __/ __/ __/ __/ __/ __/ __/ __/ __/ __/ __/ __/ __/
Uffe
Posts: 1120
Joined: Tue Jan 10, 2006 8:19 pm
Location: Ängelholm

Post by Uffe »

Forumet kunde inte hitta en bättre representant än Hasse. Kanonbra :D
Amazon 1957
User avatar
Hasse63
Posts: 6292
Joined: Wed Apr 21, 2004 11:44 am
Location: Åskilje Västerbotten ;)
Contact:

Post by Hasse63 »

Tack Uffe, det känns bra att du tycker det. Nästa är kanske du :D
Klicka! :arrow: Forumsregler
Klicka! :arrow: Länksamlingen som har "allt"
Klicka! :arrow: Verkstadshandböcker, typbeteckningar, bilder mm till Amazon
__/ __/ __/ __/ __/ __/ __/ __/ __/ __/ __/ __/ __/ __/ __/ __/ __/
brorsan
Posts: 400
Joined: Mon Jul 26, 2004 11:43 am

Post by brorsan »

Tycker att stämningen på detta forum är mycket bra! :) Det är sällan man ser trådar som spårat ur eller otrevligheter som man ofta ser på andra forum. Kanske beror på att de flesta medlemmarna här verkar ha passerat ungdomen ;)

Tycker det är passande att ha Hasse63 som moderator; hjälpsam, kunnig och trevlig :)
"Amazon - Den skiljer dig från mängden"
Rogge
Posts: 2120
Joined: Sun Mar 21, 2004 5:50 pm
Location: Ängelholm

Re:

Post by Rogge »

brorsan wrote:Kanske beror på att de flesta medlemmarna här verkar ha passerat ungdomen ;)

Tycker det är passande att ha Hasse63 som moderator; hjälpsam, kunnig och trevlig :)
nja, det finns nog en del som är i min ålder (22) o yngre. :) men vi kanske är mognare än de andra ;) vi har ju amazoner så :D

håller med till fullo om andra stycket :)
Kvalitet är att kunna fixa allt själv!

Volvo OneFourtyFive NineteenSixtyNine

Mitt 145 projekt
Lars Bd
Posts: 4775
Joined: Sat Jan 31, 2004 2:18 pm
Contact:

Re: Moderator

Post by Lars Bd »

JeJr har på egen begäran slutat som moderator då han inte ansåg sig ha tillräckligt intresse för amazonforumet, detta har ett flertal gånger framförts av honom så det är ett noga genomtänkt beslut.
Skulle han ångra sig i framtiden finns möjligheten att komma tillbaka.
Detta inlägg får ej helt eller delvis med eller utan källhänvisning citeras på Facebook utan skriftligt tillstånd.
Läs allt om Amazon på http://www.volvoamazonpictures.se/
Går det inte som du har tänkt dig så har du tänkt fel.
Farfar sedan 080629.
Post Reply