E. Jansson amazon -66 blivande 16v turbo

Visa din modifierade Amazon. Moderatorer
Post Reply
Jansson
Posts: 29
Joined: Mon Jul 02, 2007 11:10 pm

E. Jansson amazon -66 blivande 16v turbo

Post by Jansson »

Tjenare!
Detta projektet har pågått ett tag och har en tråd på karlstadracing.nu men tänkte lägga upp den här också så jag börjar med att kopiera in alla mina gamla inlägg här i tråden :D

Mitt projekt är en amazon -66a som köptes ini början på februari 2006 (tror jag det var). Till en början så visste jag inte riktgt vad jag skulle göra av bilen, hade funderat på att göra den ganska orginal. Det dröjde dock inte länge innan jag beslutade att inte ha en orginal b18 iallafall:D
Image
Här är en bild på hur den såg ut när den kom in i garaget för första gången. (inte en allt för upphetsande syn)
Image

Så här såg inredningen ut. (Vad fan har dom gjort alla jävla hål i instrumentbrädan för?) En stor fördel är att någon av dom tidigare ägarna har monterat en kardantunnel från en 240 (tror jag kan även vara 140) så att man slipper långspaken vilket kan vara bra om man vill ha en lite starkare växellåda. Men här måste verkligen fräschas upp!!!

Det satt glasfiberskärmar fram som satt ihop med fronten (också i glasfiber) vilket i och för sig var enkelt att lyfta av när man skulle greja men dom kändes sladdriga och sånt gillar jag inte...

Det blev mycket mer rostlagning på bilen än vad jag först trodde, har inte en aning om hur många timmar som jag la ner på rostlagning men det var en jävla massa så mycket vet jag iaf:(

Vid det här laget hade jag kommit på att jag inte skulle bygga någon orginalbil eftersom jag saknade både listerna och hålen som de ska sitta på dörrarna, fram och bakskärmarna, vilket inte gjorde så mycket eftersom jag gillar den cleana looken utan lister.

Några månader sedan var jag på skroten med en gammal 240 (isbil) som jag plockat bakaxeln av för att eventuellt sätta på amazonen någon gång framöver. När jag gick runt på skroten i munkfors så snubblade jag över en amazon med jävligt fräscha plåt framskärmar och plåt front, var inte seg med att fråga vad dom skulle ha om jag tog allt och plockade av delarna själv. Visste ungefär vad skärmarna kostar och priset blev acceptabelt så jag köpte hela paketet.

Nu var ett problem löst, över till nästa. Det satt inga kofångare på bilen när jag köpte den men den ser så förbannat ful ut om man inte har något alls på den så jag funderade på att köpa en glasfiber "spoiler" att sätta fram från RP glasfiber.

Hade lit tur igen när jag var med en polare och skrotade hans reservdelsbil på skroten, råkade springa på en amazon med en halvrisig kofångare bak, dock ingen fram men jag fick kofångare till skapligt pris så jag köpte den, bättre än ingen alls. Nu är det ju bara något i framänden som saknas för att den ska bli som jag vill ha den utanpå + fälgar givetvis.

Träffade en polare som jag lärde känna på sommarjobbet på bowlinghallen en lördags eftermiddag i slutet av sommaren och då frågade han om jag kunde tänka mig att köra hans amazon på kvällen och ett sådan erbjudnade tackar man inte nej till när man får åka fin bil hehe. Han har 17" alu fälgar på sin men jag var mer på jag var mer på jakt efter bredda plåtisar och när jag kom till hans garage senare på kvällen så sa han att han hade breddade plåtfälgar till salu. Jävlar så bra tyckte jag och köpte dom.
Image

Nu var det ju "bara" att rostlaga det lilla som var kvar och spackla upp (trodde jag) men den visade sig att dörrarna hade närmare 1cm spackel i nedrekant och att det var spacklat över stora hål *suck* nu måste jag ha tag på dörrar också (fan vad trött jag blev på allt där ett tag) Men efter mycket om och men ett par månader senare fick jag tag på dörrar, det visade sig att en på farsans jobb hade lagt undan ett par extra att ha som reserv till sin brukssamazon men så blev inte fallet:D

Frågade en polare om hon inte skulle sälja sin motor som hon hade i sin 140 (b20 borrad till 2.1l, toppen ombyggt till någorlunda lika som steg 3, extraktor, 8bultad vev, S kam och dubbla su. Det visade sig att hon ville sälja så då köpte jag på mig den och kastade ut b18 motorn. Gick igenom b20 motorn och mytte blockpackning och kollade över att allt såg bra ut vilket det gjorde:D (undrar just hur den kommer gå med dubbla su, tror den får alldeles för lite)


Nåväl åter till spacklingen och där är väl ungefär var jag är idag, bilen står i princip helt klar för lack men väntar på att lackeraren (min tremänning) ska ha tid att prova vad han kan med den (första bilen han lackar) så hoppas jag att kunna regbesikta den med höjd motoreffekt i slutet på sommaren eller under hösten så får vi se vad som händer sen, har väldigt seriösa funderingar på att bygga en ny b20 motor men denna ska vara överladdad och med insprut. (har allt utom stakar och topp samt att insug och grenrör inte är färdig tillverkat än) sen kan jag skicka blocket på borrning mm men detta är en långtidsprojekt så det får ta den tid det tar.. (motorn blir nog inte klar inom det närmaste året)


Kom på att det kan vara bra med en bild på hur den såg ut för några veckor sedan, ska se om jag kan gå ut och ta lite nya bilder idag då jag har målat lite inredningsdetaljer..

För några veckor sedan
Image



Lite andra bilder..
Image
Snap-off måste man ha! (undrar om besiktningen bryr sig om det?)

Lite tillsnyggad instrument bräda (är idag blå, samma färg somn bilen snart kommer bli)
Image

Ett stycke skitig M45 ska i bilen så fort kjag fixat sprängkåpan (måste svetsas om för att passa B20)
Image

Motorn precis innan den åkte i bilen.
Image

8 bultad vev till nya motor projektet.
Image

Här kommer en bild på något som inte är standard på en amazon
Image Lägg märke till glasfiber spacklet uppe till vänster på dörren och fundera på vad som sitter där orginal..

Jo där sitter axeln till veven för att veva ner rutan men nu har det blivit elhissar :D (kanske är lite onödigt att lägga spackel över svetssarven men det känndes mycke bätte om det trots allt skulle kunna komma in vatten på insidan av den kommande dörrsidan..

Här kommer några nytagna bilder
Instrumentbrädan lackad i samma färg som bilen,själv tycker jag att det bryter riktigt snyggt mot den vita oljetrycksmätaren. :D
Image

Här syns det ännu tydligare.. Vad tycker ni valde jag fel färg? vet att många amazoner brukar vara röda men denna ska sticka ut lite från mängden. Var jävligt inne på kawa grön först men ångrade mig.
Image

Listerna eller vad man nu kallar det som sitter högst upp på dörrarna. Hålen är gjorda för diskanter. (bilderna ljuger lite ser bättre ut när man ser dom med egan ögon.
Image

Det som har hänt är att jah har målat mostsvarande lister bak.

Här kommer två bilder på det. (däfrgen håller på att torkar och det ser betydligt mer flammigt på bilderna än vad det är.
Ena sidan
Image

Andra sidan
Image

Image

Passade på att ta en bild på en ventilkåpa som sitter som prynad på väggen eftersom jag inte har någon motor som den passar på..
Någon som vet vart man ska vända sig för att få samma text infräst i en b20 kåpa?
Image


Ska passa på att uppdatera med lite bilder efter eldragningen som jag har sysslat med de senaste dagarna..
Image
De knapparna som sitter på plats är inkopplade, fläkt, v-tork samt cigaretttändare samt mätarhuset.
Det som är kvar att dra är kablarna till ljusomkopplaren samt till fot omkopplaren.


Jag tycker att lacken blev lyckad dock finns det några små buckor samt damm i färgen men det är ju trots allt en 41 år gammal bil samt ingen utställningsbil utan en räcerbil så jag är fullt nöjd :D

Image
Bild sedd från rava..


Image
Vänster sidan

Image

Höger sidan[/quote]


Monterade grill halvorna samt lamporna och gallret över fläkten.
Gav mig samtigt på fjädrarna och sänkte bilen en hel del fram (har inte hunnit med bak än men det kommer) (tog 2 varv fram)
Image

Image

Image

Blev rätt så perfekt tycker jag.. dock har jag även flyttat upp kulbultens fäste eller vad man nu ska kalla den och på så kan jag även höja den ca: 2- 4 centimeter högre än den är på bilderna denom att flytta denna tillbaka till sitt ursprungs läge.
Image

Vad tror ni är den för låg? har lite drygt 12cm till framvagnsbalken, kommer det ta i å jävlas? blir nog tvingad att höja den det som går innan besiktningen annars kanske jag inte tar mig ut på gropen i besiktningshallen :roll:[/quote]
Jansson wrote:Ja nu har jag kapat fjädrarna bak samt monterat bakre kofångaren och kromlisterna under rutan på dörarna.
Det blev 2 varv bak, den är nu lite högre bak än fram. Törs inte sänka den mer bak för då fjädrar däcken i skärmkanten när man har folk i baksätet :evil: Men jag tycker det ser bra ut.
Image

Å andra sidan.
Image

Vad tror ni om detta, vad tror ni bilprovningen säger om jag kommer in med dom däcken som sitter på, det sticker lite utanför bak längst ner´/längst bak men det är inte mycket.
Image
Har blivit lite finmek idag.
Åkte och införskaffade mig en ny sparco ratt men när jag skulle montera denna så hade jag inga nog små försänkta insex skruv hemma så det får nog bli en tur till järnhandel imorgon.
Tycker att jag börjar få till rätt stämning på förarplatsen nu med sportstol, fyrpunktsbälte, snap-off samt sportratt och en massa mätare..
Image
Image

Så här såg det ju ut innan och jag måste säga att jag hittils är väldigt nöjd med den förvandling som har skett och tycker att det ska bli riktigt kul att se hur hela förvandligen kommer se ut när den är klar.
Image

Var även i karlstad och köpte mig en racingdomkraft från swedol eftersom den gamla dels hade strejkat samt att jag inte kommer under bilen med den..
Image

Var in på Biltema innan och kikade då lite på den dom hade men den skulle då inte jag köpa, kändes allmänt rapplig samt att man får en på swedol med dubbla kolvar och andra bättre saker enligt mig för samma pengar plus att man får 2 års garanti. För min del var valet enkelt..

Var till jänhandel och inhandlade försänkta insexskruv och jag monterade sedan fast ratten i snap off fästet.
Image
Testade även den nya domkraften och la mig under och skruvade till de 4 bulten som håller ihop vägellådan med kardanaxeln.

"]Idag har mina planer på b20 turbo blivit ifrågasatta då jag har vart å hämtat en B234F 16V :twisted: den var nästan komplett. saknas fördelare (vilket jag inte ska ha ändå, den biten får vems sköta.)
Samt att insuget saknades vilket jag befarar att man måste bygga ett nytt för att få rätt volym på plenumet iaf.

Så nu återstår att se om det blir B20 turbo eller b234f 16v turbo, lutar dock åt att jag bygger ihop b20n och bygger en riktig värsting av 16ventilaren. En orginal 16v topp flödar ju lika bra som en full preppad värsting 8v hehe. Å jag har hört att dom säger att en 16v i "race" utförande flödar lika bra som en evo topp och evo toppen kostar många gånger mer än en 16v hehe :twisted:

Idag har det hänt lite saker, har pratat med en som skall svarva av kolvarna åt mig samt porta toppen.
Har också köpt två ställbara kamdrev av en polare.
Image
Image

Ja idag har det väl på sätt och vis hänt lite med amazoen eller iaf rättare sakt i plånboken.

Åkte ner till Göteborg idag och pratade med Jörgen och hämtade ett Vems sprut.

Boxen har inbyggd map sensor vilket betyder att en slang kopplas från plenumet till boxen via en 6mm slang tror jag det var. Sedan är boxen byggd med en 300kPa sensor vilket betyder att jag kan ladda upp till 2 bar, fanns så att man kunde välja på 1,2 eller 3 bar tror jag det var och 1 bar kändes inte aktuellt och 3 bar sa jörgen kunde bli lite känslig på tomgång så då tänkte jag att jag nog inte ska ladda mer än 2 bar :twisted:
Image
Image
Image

Med boxen fick jag med en massa kontakt stift för att kunna tillverka kontakterna till spridare mm.
Image

Köpte samtidigt med en LCD dislay som kopplas ihop med boxen och man kommer med hjälp av den kunna läsa av t.ex. lambda mm medan man är ute å kör utan att behöva ha datorn med sig, dessa fanns i de olika rägerna röd, blå samt grön å då tog jag en röd eftersom jag tror att den är enklast att läsa av..
Image

Köpte också kontakt stift för spridarna.
Image

Samt kabel till TPS sensorn (throttle position sensor)
Image

När jag ändå beställde så tyckte jag att det var lika bra att ta med en bredbandslambda så det gjorde jag. Denna kopplas direkt ihop med boxen.
Image

Tog samtidigt med en trigger givare för att kunna styra tändningen.
Image

Samt en sensor för lufttempen som skall monteras strax innan spjället.
Image

Och vad ska man nu göra med allt detta om man inte har en riktig tång att pressa rullstiften med? så då tog jag med en sådan också.. :D
Image
Image

Japp det var allt för idag det..

Ja nu har jag hämtat min portade 16v topp så jag kastar väl upp lite bilder på den.
Image
Image

Avgaskanaler.
Image
Image

Insugskanaler.
Image
Image

Samt anläggningsytan mot blocket, planad 0.3mm för att verkligen få den helt rak.
Image

Tanken var att jag skulle ha haft ett turbonetics aggregat med också men det blev strul med mitt kankkort så den får jag åka och hämta imorgon..

Ja nu har den stora plånboken öppnats och stängts igen för nu är det tomt! :(

Har vart och hämtat mitt turbonetics aggregat idag. Turbon har suttit på en cosworth som bromsat 690hk eller något sånt tror jag det var, detta är ett rent race aggregat som turbonetics har tagit fram och det står turbonetics ingjutet i både kompressor och avgasdelen. Turbon har gått väldigt lite, någon timma i bromsbänken samt några timmar på gatan (cirka mellan 5-10 totalt)
Nypris på denna leksaken var 19000 och vad jag betalade håller jag för mig själv.

Tyvärr så hade den förra ägaren svetsat på en 3 tums rörkrök på den men som tur var så hade han tänkt på att det är bra om det går att ta av så han har inte skadat orginal utloppet.
Image
Image

Det första jag gjorde när jag kom hem var såklart att sätta rondellen i den (kändes lite pirrigt med tanke på att det är en hel del pengar som det handlar om..
Image
Image
Image

Vet att det kan vara svårt att gissa på storleken så jag ställde mobilen bredvid..
Image

Tyckte vingarna såg lite speciella ut vad tycker ni?
Image

För er som är nyfikna så verkar det som att de siffror som står på aggregatet skvallrar om att detta är en i Turbonetics T-serie.
Hittat lite info om dessa på internet och det börjar första meningen med: For serious competitors only! hehe.

http://www.turbocharged.com/catalog/t-series.html
Å sedan hittade jag lite snabb info om kompressorn.
http://www.turbocharged.com/catalog/compmaps/fig10.html

Portningen utfördes av Tommy, en jag kommit i kontakt med i arvika.
Det var även honom jag köpte turbon genom (var en polare till honom som hade den)

Det var allt från idag, ska kapa lös det sista av rörkröken imorgon

Ja idag har plånboken åkt upp igen och jag var och köpt slitsade och borrade bromsskivor fram från v70/s60 R från -04 och framåt det är diameter 302 på skivorna och dom är jämt bara lite större än orginal hehe.. Skivorna köptes Hos Bromsmannen.se så nu ska jag bara fixa till naven några minuter i en svarv så ska skivorna kunna monteras sedan (måste dock fräsa upp en ny bultcirkel också för att få 5/108 delning)

Bjuder på lite bilder på dom minst sakt stiliga skivorna och även en bild på bakrutan som nu innehåller en bromsmannen.se deka :D
Image
Image

Nu återstår bara ett problem med bromsarna, Jag vill ha R oken som sitter på v70/s60R -04 och framåt.. någon som vet vart man kan komma över dessa?

För tillfället är naven på svarvning så att skivorna ska passa :D

Det var allt det :D

Alla datum bir ju fel då texten är kopierad från en tråd till en annan men om någon är intresserad av att se de riktiga datumen så kan man kolla på http://www.karlstadracing.nu/forumet/vi ... &start=120
_hagitch_
Posts: 154
Joined: Thu Oct 05, 2006 2:56 pm
Location: Köping

Post by _hagitch_ »

trevligt projekt :) vart har du köpt golvmattan du har i bilen ? :) jag vill också ha sånn :)
Jansson
Posts: 29
Joined: Mon Jul 02, 2007 11:10 pm

Post by Jansson »

Den köptes vid en lokal färghandel som även har tapeter mm.. kostade runt 100-120kr kvadraten tror jag, det är vanlig bil matta som det hette :D
poolio
Posts: 303
Joined: Sun Oct 08, 2006 12:47 am
Location: Jemtland - Schweden
Contact:

Post by poolio »

Tjena !
Vad kommer framfälgarna ifrån ?

//Poolio
Jansson
Posts: 29
Joined: Mon Jul 02, 2007 11:10 pm

Post by Jansson »

Tjenare!
Om jag inte minns helt galet så är det från någon ford, de skulle vara riktigt bökiga att få tag på sa den jag köpte dom av..

Ändrad av Lars Bd pga otillåtet innehåll
/Jansson
T.Fahlgren
Posts: 115
Joined: Sun Mar 11, 2007 3:17 pm

Post by T.Fahlgren »

helrätt utseende!

fränt med lite mer turbobilar här på amazonforumet. :)
Amazon -65 TIC
Robban
Posts: 85
Joined: Thu Apr 05, 2007 3:13 pm

Post by Robban »

Topp prosjekt! Blir moro å følge med!

kjør på med bilder :wink:
For livets glade gutter går solen aldri ned;)
Blomquist
Posts: 1070
Joined: Tue Feb 24, 2004 11:06 pm

Ryggdunk

Post by Blomquist »

Kanonbra jobbat! Helt rätt stämning i kupén som du skrev. Bra färg också, den blåa alltså. Enda klaget är grusplåtarna bak, tycker det ser lite skumt ut när dom går rakt ner istället för vinklat bakåt, men det är ju så dags att komma med sånt nu när du har lackat klart. Hur gör du för att få hejd på den sen då? Skall du köra med originalbromsar eller? Kylet? Hur blir det med det?
210 -64, 223 -68
Jansson
Posts: 29
Joined: Mon Jul 02, 2007 11:10 pm

Post by Jansson »

Tackar för kommentarerna.

Nja angående sand plåtarna så är jag inte nöjd själv heller samt att jag borde ha breddat skärmkanterna bak.. Plåtisarna är jämt på gränsen att det kan ta i men jag letar nya fälgar nu så då får jag nog kapa upp där igen (gör om gör rätt :lol: hehe) detta händer troligen nästa vinter..

Nej jag använder v70 skrivor fram då måtten på dessa stämmer bra mot orginal navet. (naven är förövrigt på svarvning denna veckan och jag får dom tillbaka i slutet på veckan vilket borde vara imorgon)

Kylet.. Hmm antar att du menar vanlig vattenkylare? iaf så det blir inte ogrinal då den i mitt tycke iaf blir alldeles för liten för att kyla en 16v som dessutom är stressad med turbo.. Vilken kylare jag använder vet jag inte ännu.. så stor som möjligt bara jag får plats med ic rören bredvid, tänker montera ic framför kylaren så den ska se rikigt oskyldig ut när man tittar in i grillen
-hmm men vafan en ic, de var väl inte orginal på en amazon? hmm hehe :lol:
Jansson
Posts: 29
Joined: Mon Jul 02, 2007 11:10 pm

Post by Jansson »

Nu har bygget gått lite mer framåt.
Har vart till arvika ikväll och hämtat block, vev, remhjul, triggerfäste, avgasklämma och fläns till turbon.
Blocket är ett FK block från -98 med oljekylda kolvar, det är nu borrat till 1 överdim. Men måste borras till 2a överdimension. I blocket sitter en egen komponerad variant av kylning som Tommy snickrat ihop som verkar funka kanon! Det är pluggar som siiter i hålen för frostpluggarna som det sitter nipplar i vilket syns på bilderna längre ner. Blocket är toppdeckat samt att det ligger piano tråd (tror jag det heter) i det för att hjälpa till att hålla fast packningen. (Tommy pratade på att han kört med standard packning till sina 744hk vilket är kanon att slippa dyra skärkantspackningar)
Veven är en bearbetad smidd vev som är lite ombyggd för rätt axialspel i detta blocket samt att det sitter ett remhjul som är betydligt mindre än orginal på. Anledningen till detta är att om man vill varva högt så ska det inte påverka generator eller vattenpump. Även det nedre remhjulet till kamremmen är olika jämfört med standard med tanke på att det är rundkugg på 16v motorn. På detta remhjul sitter även triggerskivan som passar perfekt att köra med vems samt att jag också fick med fästet till den givaren som läser av detta med tanke på att jag använder samma givare. Denna veven är också omstiftad mot svänghjulet så att det ska sitta still så man slipper problem där för det är inte speciellt kul eftersom det kan orsaka både rejälva haveri och personskador! Så nu är den biten löst, till sommaren ska jag väl lämna in och göra iordning blocket hade jag tänkt då jag ska börja läsa snart och ekonomin då kommer gå i botten..
Det enda som jag inte gillade var att Tommy sa att en Racemotor ska vara svart, men en volvo motor ska ju så klart vara röd! den kommer jag att måla om hehe.
La även på toppen för att kolla hur det kommer se ut!
Diskuterade också lite snabbt angående effektmålet och han sa att jag troligen kommer kunna köra turbon i bött om ja vill och att jag borde få ut 500hk direkt men det ska gå att få ut runt 750 om man tar ut max, detta kommer jag dock inte satsa på eftersom det inte är bra att pressa turbo mm till max men 500 är ju inte dåligt i en amazon :twisted:


Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image

//Jansson
Amazon64_retro
Posts: 61
Joined: Sat Oct 20, 2007 8:13 pm
Location: Sundsvall

Post by Amazon64_retro »

ser ju riktigt nice ut de där köpte du stolarna på ride tec?
gamm bils nörd ;)
Jansson
Posts: 29
Joined: Mon Jul 02, 2007 11:10 pm

Post by Jansson »

Tackar. det ha bivit liter mer skruvande men dåligt med uppdateringar..
Nej stolen köptes hos en lokal handlare.
Det är en stol som fanns med i Cobras katalog. (står Corbeu hur det nu stavas) Normal pris på denna stol skulle tydligen vara cirka 5500 men på grud av en mindre fraktskada så fick jag den betydligt billigare.
Kan tillägga att man sitter riktigt skönt i den :D

Jag skulle nog dock aldrig ge 5500 för en stol utan jag på t.ex. ride tec då jag skull tro att även de stolarna är helt okej.

//Jansson
Amazon64_retro
Posts: 61
Joined: Sat Oct 20, 2007 8:13 pm
Location: Sundsvall

Re: E. Jansson amazon -66 blivande 16v turbo

Post by Amazon64_retro »

halloj hur går det me turbobygget följer detta med stor spänning :D och inspiration till mitt bygge
gamm bils nörd ;)
OrreBorre
Posts: 416
Joined: Tue Jun 13, 2006 6:26 pm
Location: i jär borti smålanda

Re: E. Jansson amazon -66 blivande 16v turbo

Post by OrreBorre »

Vad fick du betala för bredbandslambdan?
och vad ska du köra med för spridare?

Lycka till med motorn :!: :)
Jansson
Posts: 29
Joined: Mon Jul 02, 2007 11:10 pm

Re: E. Jansson amazon -66 blivande 16v turbo

Post by Jansson »

Får börja detta inlägg med att be om ursäkt för att tråden varit helt död och jag har inte blivit underrättad när det postats inlägg i tråden.

Nåväl ska försöka bättra mig.

Amazon64_retro:

Det står tyvärr ganska still i garaget med amazonen för tillfället.
Har dock borrat blocket och köpt wiseco kolvar till det så nu väntar jag på mer pengar innan jag kan beställa stakar och sedan skruva ihop motorn.
Har rivit ur mattan i bilen igen och håller på att passa in mitt stående pedalställ vilket var lite mixter men nu är det snart avklarat.

Orreborre: Det minns jag faktiskt inte men kolla på www.vems.se
det är tänkt att jag ska köra med 4st 1600cc.

för den som är nyfiken kolla gärna min tråd på karlstadracing där det är lite mer uppdaterat om bilen.
Om ni postar ett inlägg här och svar inte dyker upp på någon dag, släng gärna iväg ett mail till mig så ska vi fixa det.
Erikjanss@hotmail.com

www.karlstadracing.nu under forumet, projekt, janssons amazon-66.......
Post Reply