9/10 Nyköping

Stora och små, minst 2 personer. Samt andra samlingar av gamla volvobilar tex bilder från rallyn. Moderatorer
Post Reply
amazon64
Posts: 88
Joined: Wed Feb 11, 2004 5:33 pm
Location: Nyköping
Contact:

9/10 Nyköping

Post by amazon64 »

kommer Amazonklubben och andra Volvoklubbar till Nyköping den 9/10?
Vet att PV kommer..
D59471
Posts: 2398
Joined: Sat Jan 31, 2004 2:00 pm

Post by D59471 »

Den frågan lär du knappast få svar på här på forumet före lördag. Ring istället någon på klubben och fråga (se länken \"kontakt\" på klubbsidan).

Har ej för mig att jag har sett dem där tidigare år.

Får man fråga varför du undrar? Köpa klubbprylar kanske? :)
amazon64
Posts: 88
Joined: Wed Feb 11, 2004 5:33 pm
Location: Nyköping
Contact:

Post by amazon64 »

Njae.. Har ingen amazon längre. Letar iofs efter en ny. Min flickvän har nyligen köpt en amazon och hon vill ha lite delar.
D59471
Posts: 2398
Joined: Sat Jan 31, 2004 2:00 pm

Post by D59471 »

Klubben tillhandahåller ju inte mycket när det gäller delar. Men det kommer allt säljas en del amazondelar där.

Tänk dock på att Nyköping är en bättre sälj- än köpmarknad. Många finnar och så som kommer dit och köper friskt, men det som säljs brukar mest vara det som blivit över från alla andra marknader under året och som ingen har handlat. Även om det naturligtvis går att göra fynd där med.

Om jag åker dit gör jag det för att träffa amazonfolk och titta på vad som säljs och kanske lite bilar som hittat dit (några få varje år). :)
amazon64
Posts: 88
Joined: Wed Feb 11, 2004 5:33 pm
Location: Nyköping
Contact:

Post by amazon64 »

jo, jag vet precis vad du menar. visst är det alltid trevligt att träffa nytt folk och se nya bilar.. men det känns ändå inte likadant nu när jag är utan amazon.
Hasse
Posts: 82
Joined: Sat Jan 31, 2004 2:40 pm
Location: Trollhättan
Contact:

Nyköping 9/10

Post by Hasse »

Amazonklubben kommer att finnas på plats i Nyköping, vi finns där varje år.
Även om vi dragit ner på deltagandet vid olika träffar så försöker vi vara med på dom träffar där det är \"mycket Volvofolk\".

Det kostar en hel del att åka runt på träffar och ger oftas inga större inkomster, så i år har vi försökt prioritera och satsa mer på vår egen sommarträff i stället.
Nästa år firar ju klubben 25-års jubileum och detta kommer att ske i Skokloster utanför Stockholm, där kommer mycket av budgeten för träffar gå åt.
Det är ju i slutändan klubbmedlemmarnas pengar som skall fördelas på ett så bra och riktigt sätt som möjligt, detta i en komination av ideellt arbete.
Allt som sker inom klubben är ju på betalning av egen fritid då vi INTE är \"avlönade\" från klubben.

Så finns det medlemmar ute i landet som gärna vill prova att vara med i klubbens styrelse så är ni välkomna, vi har från och med nästa årsmöte (Feb. -05) några platser som behöver tillsättas, hör gärna av er.....

Mvh / Hasse Lindell
Att renovera en Amazon är att bevara en bit Svensk kulturhistoria
Post Reply