mitt amazon projekt retro style (nu är de slut på de roliga)

Visa din modifierade Amazon. Moderatorer
Amazon64_retro
Posts: 61
Joined: Sat Oct 20, 2007 8:13 pm
Location: Sundsvall

Re: mitt amazon projekt retro style 12/6 gått å blivigt kär ;)

Post by Amazon64_retro »

Hej och hå här händer det inte mycket just nu håller jag på sälja mitt hus och planerar för flytten har skaffat ett vintergarage till Amazonen där jag ska fixa upp den till nästa sommar, trist att sommrarna är så korta i morse va det bara 2grader varmt brr
fixade dock till vintersulorna så jag kan flytta pärlan till och från lack osv håll till godo =) over and out


Image

Image

Image

Image

Image

nu fattas bara vita sidor och navkapslarna 8) men jag håller mig nog till navkapslar å cromering däcksidorna får vänta till
sommarn

passade även på att lacka grillen till bruksbilen va tycks slipade cromet så de ser ut som borstat aluminium sen klarlackade jag ovan på de några ggr

Image
gamm bils nörd ;)
Amazon64_retro
Posts: 61
Joined: Sat Oct 20, 2007 8:13 pm
Location: Sundsvall

Re: mitt amazon projekt retro style 31/8 höst fix bilder

Post by Amazon64_retro »

halloj kära amazonare har inte uppdaterat nått på sistonde då jag efter lång övervägande att sälja bilen :( eftersom jag inte längre har hus och kommer dröja länge innan jag hittar ett nytt så kändes de hårt att låta bettan stå ute hela vintern samt att jag inte kunde fixa allt som va utan plats

hur som haver satte jag ut en anons på 13,000 kr på kvällen, dagen efter hade jag 20 olika mail 5st från finland/norge under dagen fick jag sammalagt 45 mail, skrev i anonsen nås efter kl 17 han inte mer en hem från jobbet den dan så va första spekulanten och kollade, han inte bli fler, 40mottagna samtal från köpsugna folk blev de och en lycklig ny ägarinna från samma stad

och vad jag gjorde av pengarna ptja blev en sån här bil i stället lite mer praktisk när man har familj och åka på semester i

Image

Image


nästa gång jag skaffar hus me stooort garage blir de en amazon men då en kombi =) tills dess ha de så gott mvh erik
gamm bils nörd ;)
Post Reply