daniel_sandberg skrev:
När man besvarar på en tråd så tror jag att många känner att dom vill besvara rätt person. Speciellt när det är många som svarat i tråden och man kanske inte vill komma i kontakt med trådskaparen. Då blir det en ovana att citera även fast inlägget man citerar är just ovanför.
En annan tanke jag hade angående "felciteringar" är kanske att man gör det för att man vill att den personen man citerar ska få ett mail där det står att han blivit besvarad. Så vet jag det funkar på andra forum. Oftast bockar man i en knapp där det står något i stil med "Meddela mig när någon svarat på mitt inlägg".
Kunde inte sagt det bättre. Jag missförstod och trodde att mitt meddelande försvann helt men det gör den alltså inte utan enbart citeringen försvinner eller har jag fel igen!?
Nu kommer Lars säkert jaga med blåslampan och säja att den här diskutionen inte hör hemma i den här tråden men men.
Förutom de här små påhoppen tycker jag att detta forum är toppen och att alla användare är trevliga och sköter sig bra, förutom jag då.