Jag var så glad åt att värmen funkade så bra, lätt att reglera från helt kallt till ökenhetta, särskilt sen jag satt i vintertermostat. Samtidigt hetsade jag upp mig över andrabilen 945 classic som har automatisk klimatanläggning med egen dator och miljoner grjer som kan paja. Den uppförde sig knepigt ett tag, blåste halvkallt och fläkten gick hela tiden. Sen lagade fanskapet sig själv helt plötsligt och värmen i min riktiga bil dvs Amazon HGV -62 blev det fel på. Man ska hålla käften.
Nu är värmen på hela tiden, drygt halv värme, går ej att stänga av. Vajern under instrumentbrädan verkar röra sig som den ska. Kan kranen i paketet ha börjat gått trögre när jag satte i vintertermostaten och gjort att vajern i den änden hoppat lös på nåt vis? Kan man ta isär värmepaket och kolla på nåt vis utan att vara superhändig?
Värmen ständigt på.
-
- Posts: 113
- Joined: Thu Apr 15, 2004 10:13 pm
Värmen ständigt på.
Med hopp om solvarm asfalt utan salt. Hälsningar från Hälsingland genom Håkan som helst kör Amazon Combi -62.
Original 4-växlat är bäst!
Original 4-växlat är bäst!
-
- Posts: 113
- Joined: Thu Apr 15, 2004 10:13 pm
Man kan kanske kapa en av slangarna och sätta dit en avstängning typ badrum till nöds.
Fast i mitt fall verkar det som om kranen inte öppnar helt heller. Det blir ingen skillnad alls på olika inställningar. Nyss när det funkade och man hade ungf halv värme och ökade lite så gjorde tempmätaren ett snabbt hopp nedåt och upp igen. Nu händer nada.
Fast i mitt fall verkar det som om kranen inte öppnar helt heller. Det blir ingen skillnad alls på olika inställningar. Nyss när det funkade och man hade ungf halv värme och ökade lite så gjorde tempmätaren ett snabbt hopp nedåt och upp igen. Nu händer nada.
Med hopp om solvarm asfalt utan salt. Hälsningar från Hälsingland genom Håkan som helst kör Amazon Combi -62.
Original 4-växlat är bäst!
Original 4-växlat är bäst!