viksta veteranmarknad 20100424

Stora och små, minst 2 personer. Samt andra samlingar av gamla volvobilar tex bilder från rallyn. Moderatorer
Post Reply
the grey one
Posts: 174
Joined: Sat Jun 13, 2009 10:50 pm
Location: Åkersberga

viksta veteranmarknad 20100424

Post by the grey one »

Jag tänke som tidigare år åka på viksta veteranmarknad,är det någon som är sugen på att haka på? naturligtvis kommer jag att hålla mig längs dom gamla vägarna till Uppsala. Jag kommer att åka ifrån Åkersberga vid sju tiden,så hör av er via forumet så bokar vi en lämplig mötesplats.

är du osäker se länk nedan:

http://www.ahk-uppland.se/Doc/Viksta2010.pdf
Duvgrå 65:a med 27000 välservade mil på mätaren(var femhundrade mil sen ny!!)
LABBE
Posts: 627
Joined: Thu Jan 31, 2008 8:28 pm
Location: vallentuna

Re: viksta veteranmarknad 20100424

Post by LABBE »

Hej janne, jag vill men kan inte, å kommer inte flygen igång, så vet jag inte vilka träffar man kommer å missa, men det är härligt här, har varit i florida Georgia Å Tennesee nu, är på väg till tresure island florida nu, så vi syns framåt, ps jag lär inte få sparken om jag uteblir från jobbet, chefen e här med, ha de bra alla, å jag har inte sett nån amazon en. glöm inte kolla bakre hornen,,, mvh Labbe
Amazon 66 taksänkt hgv (den låge)
amazon limousine 60 (brick bay)
ASF421
Posts: 70
Joined: Mon Aug 03, 2009 8:35 am

Re: viksta veteranmarknad 20100424

Post by ASF421 »

Så typiskt... :evil:

Samma dag kör vi modelracing i Barkarby... och det känns som jag måste vara med där...

Men det blir ju fler träffar som sagt :D

Om nu någon av er som testat lite slotracing hos oss eller vem som helst egentligen, den som har ork kan ju slinka förbi och titta på tävlingarna vet ja!

Flygarvägen 229 i Barkarby.

/ Lunkan
Post Reply