Vilka årsmodeller hade röda mattor?

Moderatorer
Weber_b20
Posts: 263
Joined: Tue Dec 30, 2008 3:23 pm
Location: Emmaboda

Re: Vilka årsmodeller hade röda mattor?

Post by Weber_b20 »

Det mesta är nog i bruksskick... Dock en reva i överkant på baksätet!
Frågan om strafflindring kvarstår... Vill ju helst undvika att bogseras efter en s--b :mrgreen:
Ragge
Posts: 785
Joined: Sat Dec 13, 2008 7:46 pm
Location: munkedal, Bohuslän

Re: Vilka årsmodeller hade röda mattor?

Post by Ragge »

hahaha, jaa vem fan vill bli det ? jag tänkte bara om det vore någon som kunnat ha användning för grejerna och de hade sämre innan ... så kunde du ju skänka det och undvika straffet ... skänker man amazonprylar är det bättre än att skänka pengar till rädda barnen och du blir hyllad och får åka i en guld amazon ... hahahha !
122 S 1966 USA
Posts: 117
Joined: Wed Oct 21, 2009 3:03 am
Location: Danmark

Re: Vilka årsmodeller hade röda mattor?

Post by 122 S 1966 USA »

Weber_b20 wrote:När vi ändå är inne på ämnet att slänga amazondelar! Jag kommer å slänga en hel inredning från min ammiz :shock: (Stolar, baksäte dörrsidor, mattor mm)

Vad är straffet för det :?: Blir det strafflindring, om man försvarar sig med att alla inredningsdetaljer är lackerade? (från grön till svart)

Hej :D släng inte grejorna, man kan få bort färgen igen 8) och det är inte så svårt som man skulle tro.
Det är ochså helt vanligt att hitta målade inredningar i Cooper S, eftersom dom bytade till Svart när MK II modellen kom, så många målade sine Gröna/Blå/Röda inredninger, for att bilen skulle se ny ut :roll: präsis som Amazon ägeran bytte backlucka/front/fälger mm for att updatera sin bil :wink:

Jens Christian
122 S Cabriocoach, USA export, MAX utrustat me ORIGINAL AMAZON tillbehør.
Weber_b20
Posts: 263
Joined: Tue Dec 30, 2008 3:23 pm
Location: Emmaboda

Re: Vilka årsmodeller hade röda mattor?

Post by Weber_b20 »

Tips på hur man får bort färgen tages tacksamt emot :idea:

Går det att sälja skiten sedan, blir jag jätteglad.... (Ska inte ses som en annons.. Bilen står så olägligt till att jag inte ens kan plocka ur inredningen!)
Post Reply