Nyköping onsdagar 2010

Stora och små, minst 2 personer. Samt andra samlingar av gamla volvobilar tex bilder från rallyn. Moderatorer
Post Reply
QV
Posts: 4980
Joined: Sun Jan 30, 2005 10:47 pm
Location: Mariefred

Nyköping onsdagar 2010

Post by QV »

Av de träffar som kan knytas till Amazoner är följande

26 maj Premiärkväll, Tema: Våra ”vänklubbar” (såväl ”grannklubbar” som märkesklubbar) men vi uppmärksammar också att det är 100 år sedan den första Audi-bilen såg dagens ljus. Parad med Audi-DKW-AutoUnion planeras.

2 juni Tema: Svenska bilar – inte bara Volvo och Saab!

9 juni Tema: Polisbilar, Ambulanser, Brandbilar, Bärgare, Buss, Taxi

21 juli Tema: Topless (alla fordon utan tak) Morganklubben kommer.

28 juli Tema: Tävlingsbilar (Rallybilar, Banbilar, Formelvagnar, Dragsters, Nordiska Specialare med tävlingspatina)

18 aug Avslutningskväll, Tema: Automobilsällskapets fordon

Naturligtvis har de fler onsdagar med träffar se http://www.automobilsallskapet.se/?page_id=333

Janne
Se upp! Jag är farlig för detta forum. Jag vill nämligen kunna ändra i mina gamla inlägg.
ASF421
Posts: 70
Joined: Mon Aug 03, 2009 8:35 am

Re: Nyköping onsdagar 2010

Post by ASF421 »

Mycket intressant, jag kommer försöka mig på den tvådje med svensktema till att börja med... den 28/7 med räserbilar var jag på förra sommaren ( dock åkandes BMW 2002 banracingreplika ), kul i sig men hellre Amazon :)... så den tillställningen försöker jag mig på, troligen under min semester så är någon annan i samma sits kanske det blir relativt tidig avfärd från hufvudstaden....

/ Lunkan
Post Reply