Bläster..underbara..bläster

Moderatorer
Lemmy 121
Posts: 237
Joined: Tue Aug 11, 2009 8:31 am

Re: Bläster..underbara..bläster

Post by Lemmy 121 »

John wrote:Jag såg den här på jula den har 38l tank och kostar bara 1295kr
Inte illa. Ser ut som den har sämre kvalité än dom från verktygsboden dock. Är det en kulventil på blästerpistolen? :shock: Man vill ju ha något som stänger av om man råkar tappa den.
amazonx5
Posts: 154
Joined: Sat Aug 15, 2009 5:54 pm

Re: Bläster..underbara..bläster

Post by amazonx5 »

Jag vet att 37liters blästern ifrån Verktygsboden är samma som den som duabhuset säljer.....exakt samma faktiskt...
38 litaren ifrån Jula är jag inte säker på, verkar vara hyfsad kvalitet men har inget dödmansgrepp på munstycket....det går ju att köpa till ett och bara byta ut kullåsmunstycket.
3 Juli 1970...dagen som världen borde sörja
Lemmy 121
Posts: 237
Joined: Tue Aug 11, 2009 8:31 am

Re: Bläster..underbara..bläster

Post by Lemmy 121 »

Känner mej väldigt besviken på verktygsboden just nu. Fick min blästertank av dom idag.

Valde mellan julas blästertank på 38 liter och verktygsbodens tank på 20 liter. Valde verktygsbodens tank för att den hade dödmansgrepp på pistolen(som ni ser på bilden), tycker det är värt dom extra pengarna..

Nu när jag fick hem blästern så får jag se att pistolen är densamma som på julas tank.... :evil: Någon sketen kulventil av nått slag. Inte alls den som visades på bilden.

Ska ringa och klaga imorrn.


EDIT: Ringde idag och dom skickar den riktiga pistolen gratis åt mej. Riktigt schysst. Bra kundservice, men det tog tre försök innan jag kom fram.
Så nu är jag nöjd igen!
Post Reply