Klubbmedlemmar inte så träffsugna?

Stora och små, minst 2 personer. Samt andra samlingar av gamla volvobilar tex bilder från rallyn. Moderatorer
LABBE
Posts: 627
Joined: Thu Jan 31, 2008 8:28 pm
Location: vallentuna

Re: Klubbmedlemmar inte så träffsugna?

Post by LABBE »

QV pm.ar du över dom snabbaste vinklar å inställningarna sen. räkna på att jag gör som Rydell börjar med en hgv. :)
Amazon 66 taksänkt hgv (den låge)
amazon limousine 60 (brick bay)
ASF421
Posts: 70
Joined: Mon Aug 03, 2009 8:35 am

Re: Klubbmedlemmar inte så träffsugna?

Post by ASF421 »

Labbe, åk gärna kombi så att du kan utnyttja de aerodynamiska fördelarna... :lol:, dom märks mest i farter runt 200... :lol: :lol: :lol: men räkna med att jag slipstreamar i det jättehål du skurit i luften åt mig :lol: :lol: :lol: ... ja vid varvningarna alltså...

Men skämt åsido hur många kan vara på och hjälpa Knutkorset att få igång lite enkel racing i lagom tempo?

/ Lunkan
kiimie
Posts: 8
Joined: Wed Sep 01, 2010 7:32 pm
Location: trelleborg

Re: Klubbmedlemmar inte så träffsugna?

Post by kiimie »

Ni kommer se mig till sommaren iaf :)

Har ni inte träffar i Skåne?
Är en tjej på 19 år, som nästan precis skaffat mig drömbilen... amazonen, har gjort en del på den sen den införskaffades sommaren 2010 och mer kommer. Har en röd Volvo Amazon 67, med en B18 122 s från 140an.
QV
Posts: 4980
Joined: Sun Jan 30, 2005 10:47 pm
Location: Mariefred

Re: Klubbmedlemmar inte så träffsugna?

Post by QV »

Det fanns en nattorienteringen i Höör men på grund av att folk inte ville hjälpa till så är den lagt på is. (har för mig att det var på grung av förlite markpersonal, skall finnas något inlägg om det på forumet).

När det gäller träffar så måste någon ordna och de andra komma, Jag gjorde ett försök i år men noll kom. Det var trots allt "udda" att innefatta Amazoner i den träffen men vi som var där (alla gäster utan Amazon alltså) hade trevligt.

/Janne
Se upp! Jag är farlig för detta forum. Jag vill nämligen kunna ändra i mina gamla inlägg.
Post Reply