lack info?

Plåt Glas krom och emblem. Moderatorer
Post Reply
cooljb
Posts: 490
Joined: Mon Apr 28, 2008 4:40 am
Location: Halmstad

lack info?

Post by cooljb »

hej alla!!
tänke kolla lite med er som lackat själva vilka saker ni använt? tex spruta, spackel, grund , lokal mm och ev lackbilder. en rolig grej bara.
mvh
B230A
Posts: 62
Joined: Fri Nov 13, 2009 11:26 pm
Location: Strängnäs.

Re: lack info?

Post by B230A »

Har alltid kört me Hagmans produkter.. Tycker de e ett bra pris på deras produkter.

Spruta har ja 3st av.. En billig från Biltema me underliggande kopp, sen en från Jula me överliggande kopp som ja inte hunnit testa än, sen en R500 från verktygsboden me överliggande kopp.
Den sista kan ja rekomendera starkt !
cooljb
Posts: 490
Joined: Mon Apr 28, 2008 4:40 am
Location: Halmstad

Re: lack info?

Post by cooljb »

hej
ok B230A den där R500 låter intressant! jag köpte biltemas med överliggande kopp och tyckte den va ok, men köpte nyligen den från jula ok tycker den kändes bättre.jag har än så länge bara lackat golv och motorrummet ok varit nöjd med dessa men e inne på en AZ3 airgunsa http://www.gelins-kgk.se/permalink.php? ... g=185&pn=0 om jag ska lacka utvändigt. släng gärna upp nån bild
B230A
Posts: 62
Joined: Fri Nov 13, 2009 11:26 pm
Location: Strängnäs.

Re: lack info?

Post by B230A »

cooljb wrote:hej
ok B230A den där R500 låter intressant! jag köpte biltemas med överliggande kopp och tyckte den va ok, men köpte nyligen den från jula ok tycker den kändes bättre.jag har än så länge bara lackat golv och motorrummet ok varit nöjd med dessa men e inne på en AZ3 airgunsa http://www.gelins-kgk.se/permalink.php? ... g=185&pn=0 om jag ska lacka utvändigt. släng gärna upp nån bild
R500an e okej till de priset tycker ja.
Den låter väldigt bra enligt mig, men ja hade satsat på en SATA eller något liknande i samma prisklass, men de e ja de..

Bilder kan ja lägga upp när ja sitter på andra datorn.
T.sundelin
Posts: 48
Joined: Sat Sep 26, 2009 4:10 pm
Location: karlskoga

Re: lack info?

Post by T.sundelin »

om du ska köpa den sprutan så köp den från swedol i stället. ha för mej den är billigare där.

// Tommy
de som inte dödar de härdar.
Post Reply