Vinterdvala

Visa din original-amazon. Allt från objekt till pärla. Moderatorer
Post Reply
Thomas
Posts: 342
Joined: Tue Oct 19, 2004 9:32 am

Vinterdvala

Post by Thomas »

Nu sover min amazon... snart är det vår

Image
Fredrik
Posts: 220
Joined: Sat Jan 08, 2005 3:56 pm
Location: Halmstad

Post by Fredrik »

Jag tycker det ser ut som om den fryser :(
64a med 64a
Posts: 26
Joined: Thu Dec 30, 2004 3:00 pm
Location: Gävle
Contact:

Post by 64a med 64a »

Har ni vinter?? tror fan det är vår här i Gävle :roll: min 64a älskar snö men e inte lika förtjust i salt :x NER MED VÄGSALT :evil:
Har ägt 7 Amazoner inkl, min nuvarande 2d 64:a. dom andra har varit 1, 4d-62:a 2, 2d 64+68:a åsså 3 st combiz, 65+66+ en 69:a.
äger åxo 2 ståbasar som går utmärkt att baxa in i en ammiz;)
Thomas
Posts: 342
Joined: Tue Oct 19, 2004 9:32 am

Post by Thomas »

jo, lite kallt är det förstås, men så går det när man inte har garage.

positivt är iallafall att vi inte har så mycket vägsalt här upp så bilarna rostar inte i lika hög grad.
Rookien
Posts: 22
Joined: Fri Sep 17, 2004 8:22 pm
Location: Fredriksberg

Re:

Post by Rookien »

Thomas wrote:jo, lite kallt är det förstås, men så går det när man inte har garage.

positivt är iallafall att vi inte har så mycket vägsalt här upp så bilarna rostar inte i lika hög grad.
Får man fråga varför du inte använder bilen i stället för att låta den stå stil under vinter? Vi har fyra olika bilar i familjen. En volkswagen minibuss 99:a fyrhjulsdriven tdi, en 87-88 eller nått sånt bakhjulsdriven bensinare också minibuss, en avensis framhjulsdriven tdi och min amazon. Och förutom amazonen och avenisen så känns dom andra som riktiga dödare. specielt den fyrhjulsdrivna bussen som understyr som en åsna :P

Så för gudskull rasta din stackars bil och jag lovar du kommer inte ställa undan så jävla kul :D

P.s håller med på saltet hatar det D.s
Amazon-69 och Amazon -70 California vita så klart :P.

Letar mattor om någon har ett par av dessa
Thomas
Posts: 342
Joined: Tue Oct 19, 2004 9:32 am

Post by Thomas »

jo, jag rastar ju min ängel lite då och då, men har ställt av den på grund av taskig ekonomi för tillfället.
Kör den varm på gården några gånger i månaden, cirka
Post Reply