VROM 2011

Stora och små, minst 2 personer. Samt andra samlingar av gamla volvobilar tex bilder från rallyn. Moderatorer
Post Reply
Cornelia
Posts: 188
Joined: Fri Jul 04, 2008 6:38 pm
Location: Göteborg

VROM 2011

Post by Cornelia »

Om allt går som planerat kommer VROM 2011 att återigen bli en tre dagars träff.
För att VROM skall kunna ha vettiga aktiviteter och för att kunna ge besökarna en upplevelse kommer Amazonklubben (och de andra Volvo-klubbarna med) att behöva frivilliga krafter som kan ställa upp.
Programmet är bara i sin linda än men det vore bra om ni redan nu kunde skriva in 12-14/8 i almanackan och anmäla er till mig för något pass under dessa dagar.
Info om programmet kommer att komma på VROM´s hemsida men även på klubbens hemsida.
Om vi hjälps åt behöver ingen göra så mycket! :D
/tina
pvfreak
Posts: 285
Joined: Sun Aug 31, 2008 8:43 pm
Location: Sätila

Re: VROM 2011

Post by pvfreak »

Planeringen av VROM fortgår, och jag är övertygad, det kommer att bli en kanonträff. :D

http://www.vrom.org/index.html
Medlem 6561 i Svenska Volvo Amazonklubben
sunkmaster
Posts: 341
Joined: Sun Jan 11, 2009 11:13 pm

Re: VROM 2011

Post by sunkmaster »

såg nu att detta e i helgen och e det bara utställning på söndagen eller blir det alla dagar? läste på hemsidan att dem tar inte emot mer amälningar men måste man anmäla sig om man bara vill ta med sig bilen och köra in?
Ragge
Posts: 785
Joined: Sat Dec 13, 2008 7:46 pm
Location: munkedal, Bohuslän

Re: VROM 2011

Post by Ragge »

nej , anmälningen är bara för fredagens evenemang typ genomvandring på volvo fabriken eller liknande . Bilar börjar komma in på lör eftermiddag och den stora utställningen är på söndag med marknad osv . kommer du med gammelvolvo är det bara att köra rakt in , och parkera i samband med den modell du åker i , och kan sedan gå runt och kolla in allt !
lusen
Posts: 61
Joined: Fri Mar 31, 2006 9:49 am
Location: Nol
Contact:

Re: VROM 2011

Post by lusen »

sunkmaster wrote:såg nu att detta e i helgen och e det bara utställning på söndagen eller blir det alla dagar? läste på hemsidan att dem tar inte emot mer amälningar men måste man anmäla sig om man bara vill ta med sig bilen och köra in?
Var inte du där förra året? Kan minnas att jag såg din amazon där?
Mats
Posts: 180
Joined: Tue May 24, 2011 7:05 pm
Location: Älvsborgs län

Re: VROM 2011

Post by Mats »

Jag skickar stora hälsningar och tack till alla inblandade arrangörer, utställare och besökare som gjorde denna helg till en oförglömlig upplevelse för mig och min familj ! :D :D :D

Vi var med på lördagens rally som gick runt sjön Lygnern vid Sätila, samt utställningen vid Volvo museum på söndagen.
Trevligt att "botanisera" bland alla lådor och kartonger, samtidigt som man lärde känna en hel del med människor.
Vädret stod på vår sida hela helgen, och det började så smått dra ihop sig på eftermiddgen med lite duggregn då det mesta var färdigt och aktiviteterna var avklarade.

Lördagen då vi åkte veteranbilsrally vad dock en strålande fin sommardag med riktigt fint solsken ! :D

Mvh Mats & familj med den Pärlvita Amazon Favorit 66'an
Mvh Mats

Mina bilar: Volvo S80 -00, Saab 900i -88, Volvo Amazon 121 Favorit 1966, Pärlvit med röd inredning
Senast inköpta bil: Volvo 945 Classic LTT -98
Post Reply