Tips på var man hittar fin/NOS vindrutetorkarmotor

Moderatorer
Post Reply
NiklasLarsson
Posts: 3
Joined: Sat Mar 24, 2012 2:54 pm

Tips på var man hittar fin/NOS vindrutetorkarmotor

Post by NiklasLarsson »

Är på jakt efter en 12 volts vindrutetorkarmotor i fint skick till en Amazon - men eftersom jag ny i "det här gänget" vet jag inte var jag ska leta. Någon som har några tips? Är det någon som känner till något lager med vackra NOS-delar eller delar i fint skick där det kanske ligger någon vindrutetorkarmotor och bara väntar på att bli såld?
A-masen
Posts: 1906
Joined: Thu Jan 12, 2006 4:55 pm
Location: Sverige

Re: Tips på var man hittar fin/NOS vindrutetorkarmotor

Post by A-masen »

Gå in på länksamlingen under avdelningen Övrigt: http://amazon.forum.bilia.se/phpbb3/vie ... =10&t=1845
Där kanske du blir hjälpt?
Dave_norrkoping
Posts: 326
Joined: Mon Apr 04, 2011 8:25 pm
Location: Norrköping östergötland

Re: Tips på var man hittar fin/NOS vindrutetorkarmotor

Post by Dave_norrkoping »

NiklasLarsson wrote:Är på jakt efter en 12 volts vindrutetorkarmotor i fint skick till en Amazon - men eftersom jag ny i "det här gänget" vet jag inte var jag ska leta. Någon som har några tips? Är det någon som känner till något lager med vackra NOS-delar eller delar i fint skick där det kanske ligger någon vindrutetorkarmotor och bara väntar på att bli såld?
är det bara motorn du behöver ? eller hela torkarstället ?
//David
Projekt volvo amazon -64 4dr automat
NiklasLarsson
Posts: 3
Joined: Sat Mar 24, 2012 2:54 pm

Re: Tips på var man hittar fin/NOS vindrutetorkarmotor

Post by NiklasLarsson »

Dave_norrkoping wrote:
NiklasLarsson wrote:Är på jakt efter en 12 volts vindrutetorkarmotor i fint skick till en Amazon - men eftersom jag ny i "det här gänget" vet jag inte var jag ska leta. Någon som har några tips? Är det någon som känner till något lager med vackra NOS-delar eller delar i fint skick där det kanske ligger någon vindrutetorkarmotor och bara väntar på att bli såld?
är det bara motorn du behöver ? eller hela torkarstället ?
//David
Det går snabbt i Amazonkretsar - fick napp igår på en motor, vilket var det jag behövde.

David - tack för erbjudandet men jag tror det är löst för den här gången.
Post Reply