Hehe, Motorn: http://xpress.mine.nu/volvov2/public/vi ... asp?id=371C Upp menade inte dig. Du har motorn kvar mm och dessutom så har du en vinlkelslip
Fast jag har orginalet i än så länge. Och ja, vinkelslip har jag, både tryckluft och el, även en tryckluftsplåtsåg och tillgång till svets.
Men, jag är ju förstagångsbyggare och stämmer in ganska bra på din beskrivning, jag hoppas bara jag kan hålla ångan uppe trots alla utgifter. Men det är inga problem så mkt som jag gillar att hålla på med det här. Finns ju inget bättre kvällsnöje
Och jag tog upp det själv, så jag såg det inte som ett påhopp på mig ifall nån tror det.
Och här håller jag med totalt. Skulle aldrig köpa en ombyggd bil, och aldrig sätta kapen i en fräsh \"tidsmaskin\". Så mkt respekt har jag i alla fall.Amazon fick jag välja mellan en amazon som är påkostad över 100.000k med en herrejössös motor mm och en helt orginal tidsmaskin från 57 så tvekar jag inte en sek.
Växlar då häldre ner för att ta sig upp för en backe.
tillägg: Kul att se rösterna också. Trodde helt klart det skulle vara fler Orginalare härikring, trodde också på fler Custom-människor, då Amazonen faktiskt är Volvos bästa Custom-objekt. De flesta lägger sig i samma fack som mig, alt.3. Vilket är Bruksbilsalternativet för de mindre kräsna (åtminstånde enligt mig)
Men det är få saker som klår åsynen av en Orginalbil, helst orenoverad, men fräsh.