Amazon 4 dörrars a-traktor

Visa din modifierade Amazon. Moderatorer
OrreBorre
Posts: 416
Joined: Tue Jun 13, 2006 6:26 pm
Location: i jär borti smålanda

Post by OrreBorre »

JAPP! DU HAR NOG RÄTT! hehe..
Lars Bd
Posts: 4775
Joined: Sat Jan 31, 2004 2:18 pm
Contact:

Re:

Post by Lars Bd »

Rogge wrote:idioter som tycker att motorburen ungdom är svin o as.
Nu är det ju så att rötägg finns inom allt och det är inget undantag för "motorburen ungdom", tyvärr så har "idioterna" delvis rätt då det finns en liten klick som bara är ute för att chockera och svina ner.
Detta inlägg får ej helt eller delvis med eller utan källhänvisning citeras på Facebook utan skriftligt tillstånd.
Läs allt om Amazon på http://www.volvoamazonpictures.se/
Går det inte som du har tänkt dig så har du tänkt fel.
Farfar sedan 080629.
Micke_ed
Posts: 836
Joined: Wed Apr 27, 2005 8:39 am

Re:

Post by Micke_ed »

Lars Bd wrote:
Rogge wrote:idioter som tycker att motorburen ungdom är svin o as.
Nu är det ju så att rötägg finns inom allt och det är inget undantag för "motorburen ungdom", tyvärr så har "idioterna" delvis rätt då det finns en liten klick som bara är ute för att chockera och svina ner.
Jag såg också programmet. Visst finns det en klick som missköter sig. Det kan man ju aldrig komma ifrån. Jag tar avsstånd från dom och försvarar dom inte. Men vad har kärringjäveln för rätt att stå och skrika okvädesord och skicka fingret till folk som inte svinar, utan bara åker runt i en bil och dricker öl och har roligt.
Detta ligger inte innom min definisjon av svineri. Svineri är när man slår sönder saker, skriker och bråkar med oskyldiga människor ets.
Kärringen räknas in i min definition av svin. Det är ju bara en tidsfråga innan någon lackar ur på henne och ger na en omgång. Det finns ju människor med rätt kort stubin som aldrig skulle ta ett sånt där betende...

Man kanske skulle förlägga griskampen till hennes gård...?

MvH
Micke
OrreBorre
Posts: 416
Joined: Tue Jun 13, 2006 6:26 pm
Location: i jär borti smålanda

Post by OrreBorre »

:?
Last edited by OrreBorre on Sun Feb 18, 2007 8:43 pm, edited 1 time in total.
Lars Bd
Posts: 4775
Joined: Sat Jan 31, 2004 2:18 pm
Contact:

Post by Lars Bd »

Som sagt var
Lars Bd wrote:Nu är det ju så att rötägg finns inom allt
Detta inlägg får ej helt eller delvis med eller utan källhänvisning citeras på Facebook utan skriftligt tillstånd.
Läs allt om Amazon på http://www.volvoamazonpictures.se/
Går det inte som du har tänkt dig så har du tänkt fel.
Farfar sedan 080629.
Rogge
Posts: 2120
Joined: Sun Mar 21, 2004 5:50 pm
Location: Ängelholm

Re:

Post by Rogge »

Lars Bd wrote:Nu är det ju så att rötägg finns inom allt och det är inget undantag för "motorburen ungdom", tyvärr så har "idioterna" delvis rätt då det finns en liten klick som bara är ute för att chockera och svina ner.
ja självklart finns dom, det tvekar jag inte en sekund på. jovisst finns det sånna som svinar ner och beter sig som as, men bara för det kan man inte dra alla över en kam.
Kvalitet är att kunna fixa allt själv!

Volvo OneFourtyFive NineteenSixtyNine

Mitt 145 projekt
Croner
Posts: 70
Joined: Sun Jul 23, 2006 4:18 am

Post by Croner »

Här har ni ett kort klipp från tv när vi kör förbi å dendär kärringen står å skriker. (för er som inte såg det på tv)
http://www.speedyshare.com/204147424.html
OrreBorre
Posts: 416
Joined: Tue Jun 13, 2006 6:26 pm
Location: i jär borti smålanda

Post by OrreBorre »

aa det var det jag såg på TV
Martin.E
Posts: 23
Joined: Mon Apr 10, 2006 8:27 am

Post by Martin.E »

Uppenbarligen ingen representant för den friska delen av det Svenska samhället :D
I've SEEN the future. Do you know what it is? It's a 47-year-old virgin sitting around in his beige pajamas, drinking a banana-broccoli shake, singing \"I'm an Oscar Meyer Wiener\"
Bssse
Posts: 45
Joined: Thu Aug 17, 2006 2:14 pm
Location: borlänge

Post by Bssse »

Humor!
Henke 12136
Posts: 497
Joined: Tue Feb 03, 2004 5:40 pm

Post by Henke 12136 »

Tack för länken! Underbart. :lol: :D Detta har jag helt missat, vad var det för program? Jag ser att det är nåt med Filip och Fredrik? Nya 100 höjdare eller?
-anglofil-
Croner
Posts: 70
Joined: Sun Jul 23, 2006 4:18 am

Re:

Post by Croner »

Henke 12136 wrote:Tack för länken! Underbart. :lol: :D Detta har jag helt missat, vad var det för program? Jag ser att det är nåt med Filip och Fredrik? Nya 100 höjdare eller?
jopp det är 100 höjdare
poolio
Posts: 303
Joined: Sun Oct 08, 2006 12:47 am
Location: Jemtland - Schweden
Contact:

Post by poolio »

Hela filmsnutten om den trevliga tanten och hennes inställning till raggare å deras bilar...... :wink:

http://mpsmppgw01.mpsnordic.se:80/MPSNo ... l5_Webcast
T.Fahlgren
Posts: 115
Joined: Sun Mar 11, 2007 3:17 pm

Post by T.Fahlgren »

fin amazon de där :wink:

jag kan ju tilllägga att jag har ägt den för ca 3 månader sen 8)
Amazon_Pontus
Posts: 3
Joined: Fri Jun 01, 2007 6:11 pm
Location: Alingsås

kul

Post by Amazon_Pontus »

Hej jag kan inte se nån av länkarna kan ingen lägga upp en ny eller nåt?Hade varit kul och se

Mvh.Pontus
Post Reply