Liten update, snart ferdig med og pusse bagasjerommet, etter det må det sveises litt.
68mod ser lyset igjen!
Last edited by cmi on Wed Jun 13, 2007 3:49 pm, edited 1 time in total.
Re:
pisse i bagsjerommet?cmi wrote:Liten update, snart ferdig med og pisse bagasjerommet, etter det må det sveises litt.
du har ihvertfall et stort hull
(im bored)^^
Snart er hele bagasjen pusset ned (skal få tatt bilder) så da er det bare sveisingen igjen der, det er bagasjen som er størst jobb på bilen, så når den er tatt er det bare tut og kjør!
En ting jeg lurer på, noen som kan anbefale en grunning som er beregner for inni bilen (bagasje og cupè) Kansje noen har link til hvor den typen selges, grunnen til at jeg spør er fordi jeg vil ha noe som folk er fornøyd med og ikke noe billig dritt.
En ting jeg lurer på, noen som kan anbefale en grunning som er beregner for inni bilen (bagasje og cupè) Kansje noen har link til hvor den typen selges, grunnen til at jeg spør er fordi jeg vil ha noe som folk er fornøyd med og ikke noe billig dritt.
Re: 68mod ser lyset igjen!
Har det skjedd noe her i det siste da?
Venter i spenning på mere bilder...
Venter i spenning på mere bilder...
If electricity comes from electrons, does morality come from morons ?
Re: 68mod ser lyset igjen!
Her har det ikke skjedd mye, eneste som er gjort er litt i bagasjen. Jeg driver med en annen bil også kommer siviltjenesten og ødlegger alt, så mulig jeg bare selger den, siden det er en bil som har potensiale, så kan kansje andre ha morro av den.