Efterlysning!

Stora och små, minst 2 personer. Samt andra samlingar av gamla volvobilar tex bilder från rallyn. Moderatorer
Post Reply
Cornelia
Posts: 188
Joined: Fri Jul 04, 2008 6:38 pm
Location: Göteborg

Efterlysning!

Post by Cornelia »

Efterlysning!

Klubben, dvs vi medlemmar, efterlyser fler medlemmar som är villiga att ställa upp med att representera oss andra, (dvs klubben) vid träffar och marknader på lokal nivå.

Du får hjälp med att få dig tillskickat => flagga, banderoll, broschyrer, tidningar och kanske lite klubbregalia för försäljning.

Det du ställer upp med är din tid och ditt engagemang. Betalning får du i form av intressanta och trevliga samtal med andra medlemmar/intresserade.

Lägg ett pm till mig för mer info om du kan tänka dig att ställa upp!
/tina
Ola O
Posts: 470
Joined: Wed Feb 18, 2004 9:23 am
Location: Staffanstorp

Re: Efterlysning!

Post by Ola O »

Jag tycker synd om dig Cornelia som får en massa trams på en så pass viktig tråd som att hitta fler som kan hjälpa till och arrangera träffar eller ställa upp för klubben.

Detta ser mycket illa ut anser jag.

Vet själv mycket väl hur svårt det är att hitta nya förmågor. Hade jag haft hjälp hade den 16 Nattorienteringen i Höör arrangerats i morgon. Nu blir det dock ej så av olika anledningar.

De borde skämmas som bara tramsar på det viset!!!!

Ja det var som ett manus till en telefonsamtal, men nu är det borta. Herrar ta varandras nummer så får ni ännu mer sagt.

Mvh Hasse63
QV
Posts: 4980
Joined: Sun Jan 30, 2005 10:47 pm
Location: Mariefred

Re: Efterlysning!

Post by QV »

Skall vi ha en sittning i detta ämne den 30 oktober när SVIS har öppet. Vi kan säkert boka ett rum där.
Finns intresse fixar jag bokningen.

/Janne

http://www.svis.se/kalender.html

Jag skall dit med min OD för vinterrep så jag är där vilket fall som helst.
Se upp! Jag är farlig för detta forum. Jag vill nämligen kunna ändra i mina gamla inlägg.
daniel_sandberg
Posts: 355
Joined: Wed Apr 02, 2008 10:54 pm
Location: Umeå

Re: Efterlysning!

Post by daniel_sandberg »

Jag tycker detta låter intressant. Tycker att klubben borde kunna etableras lite mer här i norr och skulle kunna tänka mig att försöka hjälpa till med detta. Dock är jag inte själv medlem än men har funderat på att gå med. Dock lockar pvklubben lite mer pga deras lite mer aktiva sida här..

Men som sagt så skulle jag kunna tänka mig att försöka få igång lite här omkring. Speciellt om det är någon fler i Umeåregionen som känner sig manad.
Amazon 121 1967
PV 544 1961
http://danne84.blogspot.com - min blogg med lite skitsnack och blandade bilder
Post Reply