Re: Låg 67a (SÅLD!)

Visa din modifierade Amazon. Moderatorer
Andréamazon
Posts: 177
Joined: Wed May 19, 2010 5:58 pm

Re: Låg 67a

Post by Andréamazon »

ett litet tips bara, köp nya regskyltar :) blir rätt mycke snyggare när de sitter nya på :D sånt man inte alltid tänker på ;) väldigt fin amazon som sagt me ! :D
LABBE
Posts: 627
Joined: Thu Jan 31, 2008 8:28 pm
Location: vallentuna

Re: Låg 67a

Post by LABBE »

snyggt å lagom stuk på din ama. så här ser kepsarna från vp ut på plats.
Image
Amazon 66 taksänkt hgv (den låge)
amazon limousine 60 (brick bay)
Eiler
Posts: 243
Joined: Thu Oct 22, 2009 9:02 am

Re: Låg 67a

Post by Eiler »

Det var en fräck kombi du har :D
fahlgren
Posts: 30
Joined: Thu Jul 15, 2010 8:17 pm
Location: Skellefteå

Re: Låg 67a

Post by fahlgren »

ATS wrote:Tycker att du har ett härligt stuk på din Amazon !!!
Ser riktigt trevlig ut. :D
Precis som jag själv gillar, sänkt o med "feta" fälgar.

Mvh Thomas

Tackar! :) Ja dom ska va låga me stora hjul, alltid varit svag för det :lol:
fahlgren
Posts: 30
Joined: Thu Jul 15, 2010 8:17 pm
Location: Skellefteå

Re: Låg 67a

Post by fahlgren »

Andréamazon wrote:ett litet tips bara, köp nya regskyltar :) blir rätt mycke snyggare när de sitter nya på :D sånt man inte alltid tänker på ;) väldigt fin amazon som sagt me ! :D

Tackar! Jaså det tycker du? Vettefan om jag tror det skulle bli snyggare med nya? Tycker dom passar rätt bra till "stilen" på bilen..hmm tåls att fundera på, dom e ju billiga om int annat så man kan ju köpa nya och kolla vad som passa bäst :)
fahlgren
Posts: 30
Joined: Thu Jul 15, 2010 8:17 pm
Location: Skellefteå

Re: Låg 67a

Post by fahlgren »

LABBE wrote:snyggt å lagom stuk på din ama. så här ser kepsarna från vp ut på plats.
Image

Tack för bilden, är sugen på kepsar helt klart :) Häftig kombi btw! Ombyggd till 2 pers + skåp?
LABBE
Posts: 627
Joined: Thu Jan 31, 2008 8:28 pm
Location: vallentuna

Re: Låg 67a

Post by LABBE »

fahlgren wrote:
LABBE wrote:snyggt å lagom stuk på din ama. så här ser kepsarna från vp ut på plats.
Image

Tack för bilden, är sugen på kepsar helt klart :) Häftig kombi btw! Ombyggd till 2 pers + skåp?
tackar! jag tycker du ska ha kepsar på din skulle passa bra.....sen måste bara säga att jag hade den när Palme sköts! = mer än 25 år varit såld en sväng emellan. den var faktiskt på sveavägen den natten för 25 år sen.... man cruisa runt där då!! minns att det blev ett jädra pådrag men man visste inte varför förns pappa tala om på morgonen vad som hänt...
Amazon 66 taksänkt hgv (den låge)
amazon limousine 60 (brick bay)
Post Reply