Historikk

T.ex. länksamling och andra Volvotrådar. Moderatorer
Post Reply
ståle
Posts: 38
Joined: Sat Apr 24, 2010 8:37 pm

Historikk

Post by ståle »

Hej!

Jeg er nå eier av en 58 mod. Amazon som ble importert til Norge fra Sverige av forrige eier i 2005. Jeg er nå lykkelig eier av denne perlen av en bil, jag undrar på om det går an at finna hvor mange eiere denne bilen har hatt i Sverige opp gjennom årene. Har opplysninger tilbake til 1991 men der stopper det. vet at bilen gikk i Ørebro og siste eier var en dame,har navnet på henne men har ikke lykkes å få kontakt med henne, hun bodde også i Ørebro i 2005. Siste reg.nr i Sverige var EHH 326, og bilen er altså en 58a chassinr.8286. Blå/ hvit .Hadde vært hyggelig med tilbakemld, hvin noen vet hvordan jeg kann finne ut av dette, da jeg er svært interesert i historikken til denne Amazonen :D

MVH

Ståle Sulen

Norge
Last edited by ståle on Sun Apr 03, 2011 8:15 am, edited 1 time in total.
19amazon70
Posts: 73
Joined: Sun Aug 23, 2009 12:01 am
Location: jamtland

Re: Historikk

Post by 19amazon70 »

http://www.svar.ra.se sedan går du till FORDON.

Svensk Arkivinformation har mycket uppgifter, troligen måste du ringa och prata med dem eftersom bilen inte är registrerad i Sverige nu. De tar ut en liten avgift för varje dokument (gammla reg-papper) du vill ha.
ståle
Posts: 38
Joined: Sat Apr 24, 2010 8:37 pm

Re: Historikk

Post by ståle »

Hej, og Mange Takk for svar!

Skal prøva åom jeg kan få til dette, er dette med språket da,skal prøva og gjøra meg forstått. Hadde som nevnt vært artig og fått vite litt om hvor mange eiere som har hatt denne Amazonen. :D



volvopv.no
volvoamazon.no

Ha en fin helg :D

MVH

Ståle
Post Reply