bilder från sommarträff visingsö

Stora och små, minst 2 personer. Samt andra samlingar av gamla volvobilar tex bilder från rallyn. Moderatorer
LABBE
Posts: 627
Joined: Thu Jan 31, 2008 8:28 pm
Location: vallentuna

Re: bilder från sommarträff visingsö

Post by LABBE »

granfot wrote:"the grey one" inte en enda av dina bilder syns hos mig... :/ Står bara "this image or video has been moved or deleted"...

jag ser all the grey.s bilder ialllafall. fina bilder janne (volvo)husvagnen e numera såld....
Amazon 66 taksänkt hgv (den låge)
amazon limousine 60 (brick bay)
the grey one
Posts: 174
Joined: Sat Jun 13, 2009 10:50 pm
Location: Åkersberga

Re: bilder från sommarträff visingsö

Post by the grey one »

lite bilder på styrelsen...

Image

Image

Image

Image
Duvgrå 65:a med 27000 välservade mil på mätaren(var femhundrade mil sen ny!!)
User avatar
granfot
Posts: 806
Joined: Sun May 23, 2010 4:50 pm
Location: Lagan
Contact:

Re: bilder från sommarträff visingsö

Post by granfot »

Haha, det var nog tur att jag inte dök upp med min rishög, jag hade nog fått både stryk och gatlopp på vägen därifrån igen. :P Men om nåt år kanske min är i skick nog att visa upp med. :D
QV
Posts: 4980
Joined: Sun Jan 30, 2005 10:47 pm
Location: Mariefred

Re: bilder från sommarträff visingsö

Post by QV »

granfot wrote:Haha, det var nog tur att jag inte dök upp med min rishög, jag hade nog fått både stryk och gatlopp på vägen därifrån igen. :P Men om nåt år kanske min är i skick nog att visa upp med. :D
Nej så är det inte!

Du såg väl på mina bilder, Amazoner i alla skick är interssanta.
Det är förövrigt personen bakom Amazonen som är mest intressant, bilar med fint krom har man ju sett några gånger nu...

/Janne
Se upp! Jag är farlig för detta forum. Jag vill nämligen kunna ändra i mina gamla inlägg.
the grey one
Posts: 174
Joined: Sat Jun 13, 2009 10:50 pm
Location: Åkersberga

Re: bilder från sommarträff visingsö

Post by the grey one »

håller med QV alla är och SKA vara välkommna, jag tror faktiskt att om det skulle dyka upp en 70-tals custom(ankstjärt,l88 scoop,frontspoiler,hönstrappa etc. Så skulle nog många höja på ögonbrynen av förtjusning :D
Duvgrå 65:a med 27000 välservade mil på mätaren(var femhundrade mil sen ny!!)
User avatar
granfot
Posts: 806
Joined: Sun May 23, 2010 4:50 pm
Location: Lagan
Contact:

Re: bilder från sommarträff visingsö

Post by granfot »

Ja, vi får väl se när jag vågar dyka upp! :) Jag renoverar min baklänges, just nu sliter jag för att få motorn att gå som den ska, för jag ser hellre att den går bra än ser bra ut. Sen när motorn är i skapligt skick så ger jag mig på resten. (Även om jag försöker hålla undan sånt som är direkt dåligt på karossen.) Ska nog försöka ta mig till nån träff snart i alla fall, jag behöver träffa lite riktigt folk. :)
QV
Posts: 4980
Joined: Sun Jan 30, 2005 10:47 pm
Location: Mariefred

Re: bilder från sommarträff visingsö

Post by QV »

Jag anser att reovering av motor och drivlina är bland det första man gör.
Efter många års renovering har jag dekorlister runt fram och bakruta samt stolar kvar att fixa.....

så för mig tar du det i "rätt" ordning

/Janne
Se upp! Jag är farlig för detta forum. Jag vill nämligen kunna ändra i mina gamla inlägg.
Post Reply