[Stenbacks Projekt] Min blivande 69a(?)

Visa din original-amazon. Allt från objekt till pärla. Moderatorer
Post Reply
Stenback
Posts: 2
Joined: Tue Jul 02, 2013 2:28 pm
Location: Leksand, Sweden

[Stenbacks Projekt] Min blivande 69a(?)

Post by Stenback »

Jag ska få ärva den här(tror det är en -69a).

Sorgligt nog tycke far min att babyblå och svarta lister+kofångare var det rätta valet på mitten av 80-talet.
Lyckligtvis är interiören fortfarande intakt med sin Californiavit.

All rost som fanns på 80-talet blev i alla fall fixad innan omlack, jag drömmer om att ta den tillbaka till Californiavit och åter få på kromade lister/kofångare.

Så som den står nu har den stått sedan 1991, leran på däcken har alltså suttit ett tag =).
Motorn går i alla fall att dra runt och det har hällt olja genom tändstiftshålen vid "konserveringen".

Image

Image

Edit: Sådär, lite bättre bildteknik =)
Last edited by Stenback on Tue Jul 02, 2013 5:21 pm, edited 2 times in total.
A-masen
Posts: 1906
Joined: Thu Jan 12, 2006 4:55 pm
Location: Sverige

Re: [Stenbacks Projekt] Min blivande 69a(?)

Post by A-masen »

Du kanske skall pröva med en annan bildteknik. Om du går in på Forumbilder och följer dom anvisningarna där och väljer det alternativet som jag har markerat här så blir bilderna lite mer överskådliga.
Image
Alltså: Hotlink för forum. (Alt 1.)
Forumbilder har du här: http://forumbilder.se/" onclick="window.open(this.href);return false;
Gör du så här så blir alla bilder i vykortstorlek, 10 x 15 cm ungefär. Detta oavsett hur stora dom är i din dator.
Stenback
Posts: 2
Joined: Tue Jul 02, 2013 2:28 pm
Location: Leksand, Sweden

Re: [Stenbacks Projekt] Min blivande 69a(?)

Post by Stenback »

A-masen wrote:Du kanske skall pröva med en annan bildteknik. Om du går in på Forumbilder och följer dom anvisningarna där och väljer det alternativet som jag har markerat här så blir bilderna lite mer överskådliga.

Gör du så här så blir alla bilder i vykortstorlek, 10 x 15 cm ungefär. Detta oavsett hur stora dom är i din dator.
Tack för tipset, jag gick en betyligt krångligare väg via mitt eget webhotell. Bilderna från digikameran brukar jag förminska först men de här bilderna är från min gamla mobil så jag trodde inte de skulle bli så stora som de blev.
Post Reply