Annonser på forumet?

Regler samt övriga användarfrågor. Moderatorer
Forum rules
Här postas frågor om forumets funktioner och ickefunktioner även allmänna frågor/förslag om regler och dess tolkningar. Frågor om varför specifika trådar har blivit modererade/borttagna skall även fortsättningsvis ske via PM till berörd eller annan moderator och ej på forumet. Vid tveksamhet om det är en allmän fråga eller inte, kontakta en moderator först.

Post by »

Frågan kvarstår.

Exakt vad är det som är svårt med att lägga in annonserna?

1. Gå in på Annonssidan på Amazonklubben.se
2. Du klickar på länken [Lägg in en annons].
3. Fyll i textrutorna med rubrik, beskrivning, kontaktuppgifter osv.
4. Klicka på \"Steg 2\".
5. Lägg till bilder om du har några på din dator, och granska.
6. Skicka och KLART!


Vad var det som var svårt?

3 steg:

Lägg in en annons. Fyll i text och info. Lägg till bilder.

Klart!


Förklara för jag förstår faktiskt inte. :)
Amazon_B16_Sport
Posts: 376
Joined: Thu Dec 08, 2005 5:53 pm
Location: Karlstad, Värmland
Contact:

Post by Amazon_B16_Sport »

jag har inga problem på det viset att lägga in en annons, jag har nyss lagt in en.. men jag tänker på andra som har problem \"dålda handikapp\" för folk som kan lägga in en annons \"kan med datorer\" förstår inte andra som har problem med att använda datorer mm.. jag har arbetat med människor med dålda handikapp så jag vet hur det är, men det ska vi inte ta upp på detta forum, här gäller det amazoner.... :D
D59471
Posts: 2398
Joined: Sat Jan 31, 2004 2:00 pm

Post by D59471 »

Klart att det finns de som har svårt för datorer. Men jag kan faktiskt inte se ett enklare sätt att göra annonsinlägget på.

Man behöver bara fylla i några textfält och klicka på en knapp. Det är väl inte tillkrånglat? Bara ett formulär.

Hur lägger man ut en annons på internet utan ett formulär?

Det finns de som har svårt att deklarera eller betala räkningar också. För dem finns det hjälp att få. Och det gör det för de som inte är kompis med annonser på nätet också.

Amazonbladet! :)
Post Reply